Breakfast with Family

2 comments
Ok..sambunggg....

Lepas solat Subuh, hubby dgn anaknya tu dok berguling2 tgk tv. Yg kita nie, mcm biasalah..kelam kabut jemur kain, sapu rumah, mop rumah, basuh dapur dan segala bagai. Siap semuanya, pukul 7.30 pagi baru nak keluar rumah, padahal janji dgn MIL nk dtg pukul 7.30. Apa daaa.... hehehehhehe. Sampai rumah MIL dah almost 8.00, lepas tu terus fetch MIL, Firdaus dgn SIL. FIL x dpt ikut, ada urusan. Aiseh x cukup korum. Apa nak buat.

Sebenarnya hubby nak utilisekan voucher bekfes dia. Nnt expired, rugi pula. So, pg tu breakfast di Renaissance Melaka. Ok la...so far Zest Restaurant di Renaissance tu belum pernah mengecewakan kita and family. X mcm few hotels yang bagi breakfast ala kadar jer. Ada mcm2 local and international dishes. A little bit this and that. Adam and Firdaus seronok la..merayau ke sana ke sini dan ambil itu dan ini sikit2. Kita lebih kurang jer la makannya. Maklumla..x cukup tidur...so appetite tu kurang ada. Lagipun dah makan roti canai sardin td kan. Yang berselera sikit kita makan, ini jer lah :

Tapi, memang berbaloi breakfast kat sini... Next time kalau ada family gath lagi, this could be one of the options....
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

2 thoughts..

RamRamCute berkata...

Renaissance memang tak akan mengecewakan ...fud dia not bad jugak..ada pelbagai variety kan awak..

Pn. Aziela terima kasih sbb ajarkan saya macam mana nak mengetag orang....awak adalah salah seorang daripada orang itu...

ikutilah :- http://bla-bla-blub-blub.blogspot.com/2011/05/giveaway-by-lulu-pages-and-dyahahas.html

saja2 je posting..BORING

Aziela berkata...

Rahmah : hahahhaha...saya kena tag...ok..ok..tq..tq..heheheh