DSAI Tidak Bersalah. Apa sebenarnya?

7 comments
Assalamualaikum.....

Hampir semua blog kengkawan bercerita tentang keputusan mahkamah untuk DSAI. Beliau tidak bersalah. Kenapa? Sedangkan selama ini segenap penjuru media di Malaysia menyajikan rakyat tentang bukti kukuh dari Saiful. Segala testimoni doktor dan sebagainya. Oh yer, keputusan DNA macam dikelirukan di mata umum.

Hmmm, kita bukan pengulas politik. Kita rasa tak adil untuk mengulas sebab kita semua tak tahu apa yang betul sebenarnya. Segala fakta2 yang dibentangkan dihadapan kita semua, baik dari parti pembangkang mahupun kerajaan adalah berdasarkan verbal communication semata2. Tiada pun bukti bertulis yang dihidangkan kepada kita semua... Maka kita rasa semua rakyat Malaysia tak berhak mempertikaikan keputusan ini, mahupun menyalahkan mana2 pihak sebab sebenarnya kita semua masih berada dalam kegelapan.

Tak berani nak mendalami sebab takut lebih tertipu.... Siapa yg menipu? Anda semua pun tahu apa itu dunia politik...
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

7 thoughts..

Kayu Manis berkata...

pening dengan kerenah2 manusia ni..buat letih aje..

Izwa Kamaruddin berkata...

no komennn.. :)

che mid berkata...

Salam, dalam politik tidak bersalah hari ni, mungkin bersalah esok... dalam kehakiman pula, che mid doakan semoga para hakim diberikan Allah kekuatan utk memberi keputusan yang adil.. Amin

RamRamCute berkata...

sememangnya takut untuk mengulas dengan lebih lanjut dan mendalam kerana ramai yang memerati...salah tulis entri kena soal huaa....... (emo la saya ni)

Unknown berkata...

setuju...saya nak belajar bersungguh-sungguh then graduate...malas nak layan politik....

☆♥L@dy @yU♥☆ berkata...

owh ai pow malas nk comment pasal ni...yg pasti donia politik penuh ngan drama yg tiada kesudahan gituew

NzA berkata...

hanya Allah yg Maha mengetahui segala2nya....