MEREKA KATA....

7 comments
Ehmm..ehmmm..kenal ker saper nie? Heheheh..kalau nak kenal dia, boleh ke sini untuk berorientasi dengan beliau. Ini untuk rakan2 aku yang membaca perkembangan aku selama nie. Inilah perkembangan aku sejak almost setahun yang lalu. Ben nie ada buat satu segmen iaitu segmen ini. So rasa macam nak join. Sajer jer la...untuk menambahkan keriuhan kehidupan alam maya aku nie.
Sementara tu untuk rakan-rakan blogger yang masuk daripada page Ben, welcome (ada ker yang sudi singgah ekk..? ). Minta maaflaa, blog kita sangat simple dan sangat kurang updatesnya. Walaupun segmen nie untuk blogger baru, tapi En Ben, izinkanlah saya menyertai segmen En Ben ini yer. Blog kita nie tak ada pengkhususan untuk apa-apa bidang. Kita akan menulis segala apa yang kita rasa selesa untuk dikongsi bersama masyarakat. Cuma ada sesetengah posting kita tu, kita ikhlas nak berkongsi dengan ramai orang sebagai menambahkan pengetahuan dan pengalaman. Asalnya kita jumpa Ben dari Mat Gebu sebab kita sukaaa sangat dengan makanan. Thank you yer Cik Mat.... Setia dengan Mat Gebu.. yey..! Opss... apa-apa pun...silalah jamu mata dengan 'hidangan' yang tak seberapa nie yer..
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

7 thoughts..

Lulu Caldina berkata...

Rajinnya join segmen En. Ben..
Good luck yer

Nur Mudrikah berkata...

setuju, tulis apa yg kita rasa selesa. saya suka tulis apa yg saya rasa patut. bg saya, berblogging itu satu kepuasan;)

salam kenal;)

Awangku Johan berkata...

salam ziarah n follow ur blog..
mai singgah n follow my blog

Unknown berkata...

salam kenal...

Aziela berkata...

Lulu : terima kasih yer...
Nur Mudrikah : betul..betul.. Yang penting kita ikhlas kan...
Awangku Johan : terima kasih bebanyak sebab sudi singgah and follow... Saya memang dah niat dah membalas ziarah... Insyaallah sampai nanti..
misz sheyla : Salam perkenalan kembali...tq yer..singgah...

Unknown berkata...

Atul singgah sini. Salam perkenalan :)

Aziela berkata...

tq atul...nanti akak jenjalan kat umah atul yer....