I'm Back! Kicking and Alive.. Yeahh...

4 comments
Assalamualaikum.....

Memang lama sungguh tak jenguk blog. Opss...bukan x jenguk... tapi tak macam selalulah. Setakat jenguk dari jauh jer. Maklumlah...

Owhh..utk yang bertanya. Hubby sebenarnya demam. Dah almost 2 minggu sejak dia ke China. Dan sebab demam juga, dia mungkin agak tidak berdaya semasa di China. Dan dia kata dia ada jatuh di tangga bas di Hong Kong semasa dalam perjalanan ke airport. Tapi dia teruskan juga perjalanan dan sambung bekerja seperti biasa. Konon demam sikit...nanti hilang. Tapi x kebah2 juga.

Seminggu sebelum ke Hong Kong, dia rasa ada lump sebesar tapak tangan kita. Jumpa surgeon, dia kata nak kena buat further check-up.

So, kita bawa dia ke hospital sebab nak check lump, tapi doctor admitkan dia sebab demam yg berpanjangan. Tambah lagi, dia sangat weak masa tu. While waiting kat outpatient pun dia tidur sepanjang masa.

Now, Alhamdulillah dah sembuh demam. 5 hari di hospital dan sambung jaga di rumah. 5 harilah kita dan Adam berkampung di hospital. Syukurlah Adam tu dah boleh harap. Dialah yg tolong beli food, tolong ambik barang dan sebagainya. Sebab kita susah sikit nak tinggalkan hubby.

Anyway, lump tu akan di rawat kemudian sebab doktor perlukan dia jadi sihat semula. Tapi nothing serious. Just abdomen cyst biasa.

Anyway...terima kasih kepada semua. Insyaallah, I'll catch up the blogging world soon...

Now, bagi kita enjoy rilek2 melawat blog you all semua dulu ekk...
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

4 thoughts..

RamRamCute berkata...

Welkam back. Adam lah penyelamat dan buah hati mama ye. Boleh diharap budak tu..Alhamdulillah dia memahami.

che mid berkata...

Selamat beristirehat and round the blog ha ha jangan sampai pening da le ye..

Unknown berkata...

alhamdulillah dah semakin sembuh yer..

☆♥L@dy @yU♥☆ berkata...

moga somi akak bertambah cihat
patut la senyap jer rupanyer ada hal kena setel...dugaan