Yeay, Dapat Hadiah Segmen!

5 comments
Assalamualaikum.....

Sangat gembira tidak terhingga bila dikhabarkan bahawa kita telah memenangi segmen yang kita join., Segmen tu dah lama dah, tahun lepas. Kita dah lupa. Lagipun kita ingat dah ada orang lain menang,... heheheh. Segmen itu ialah "Pengalaman 'Dating' Yang Paling Memalukan" yang dianjurkan oleh Cikgu Cinta.

Sayangnya blog tu dah tak aktif walaupun masih wujud lagi. Tapi, walaupun dah tak aktif, tapi Cikgu Cinta tidak mungkir janji. Alhamdulillah, kita tak pernah lagi di tipu dalam dunia blogging nie. Mungkin kita pun masih di tahap suam2 kuku kot.... hehehehehhehe.

Oh yer, kita menang hadiah top-up sebanyak RM30.00. Dah dapat dah pun hadiahnya. Seronok sangat. Lepas nie bolehlah gayut everyday dengan Adam.... Banyak pahala Cikgu Cinta sbb hadiahkan akak top-up...

So, terima kasih banyak-banyak.
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

5 thoughts..

che mid berkata...

janji menang mesti happy sangat kat.. terutama bila dah lupa bila bertandingnya, lagi happy sangat.. tahniah dan selamat bergayut!

Unknown berkata...

hihi....atok ponah baco entry tu...kalo tak silap kasut patah kan?...memang layak akak monang gitu...huhu

RamRamCute berkata...

Tahniah awak...haa selalu kata tak menang bila masuk peraduan..now alhamdulillah rezeki tu ada awak.. Memang berbaloi baloi..hahahahha

Aziela berkata...

che mid : hahahha....terus bergayut dah malam tadi..tanya result exam mid term dia...hihihihi

Suhami : Yess, sahlah atok nie ada memori yang kuek... Kejadian sebenar tu... hehehehhe

Aziela berkata...

Rahmah : Hahahha....barulah semangat sikit kan....hihihi