Hepi Besday, Darling

6 comments
Assalamualaikum.....

Walahaii, entry nie sebenarnya dah terlewat sehari. Sepatutnya semalam, tapi tu la, internet buat hal. Kat rumah pun sama, nak sign in x boleh juga.

Selamat Menyambut Ulang Tahun Kelahiran yang ke, err..err... (nanti korang tanya sendirilah yer) kepada Puan Rahmah, tuan tanah kepada blog yang famous dan selalu menambat hati kita semua iaitu http://bla-bla-blub-blub.blogspot.com







Beliau adalah seorang rakan yang baik dan ikhlas. Sentiasa jujur dan berani berterus terang dengan kami sekiranya kami ada kekhilafan di mana-mana. Tiada apa yang lebih berharga selain daripada jalinan persahabatan ini.

Awak,

Happy Birthday from all of us. Semoga kehidupan awak sentiasa di sirami dengan kebahagiaan, kegembiraan, rahmat Allah dan rezeki serta kesihatan yang baik.

Oh, semoga dipermudahkan semuanya.. Amiin.


Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

6 thoughts..

♥ Vna ♥ berkata...

happy birthday...

Abil Fikri Ahmad berkata...

Happy bdayyy....Semoga ceria selalu..

Seri Kandi Tanah Jauhar berkata...

semoga panjang umur utk yg empunya hari jadi & yg empunya blog... ;-))))

Nur-nba berkata...

Happy Belated Birthday buat rakan Kak Azila.. Unik URL blognya... :)

RamRamCute berkata...

Terharunya saya awak......sedih!!tetiba air.mata keluar pulak. Terima kasih x terhingga sahabatku Pn Aziela. Terlalu besar rasanya apabila diri ini di ingati dan kerana kesudianmu sahabatku menempekkan entri ini di dalam blog yg amat2 dikenali ini...semoga Allah swt sentiasa memberkati dirimu dan berbahagia selalu di samping keluarga tercinta dan dimurahkan rezeki setiap masa.

Terima.kasih banyak sahabatku!! Muaxxxss xoxo

Kancil 8349 berkata...

Selamat hari lahir