Bila Ujian Berat Tiba, Doalah Senjatanya

7 comments
Assalamualaikum...

Saya baru merancang untuk aktif kembali berblog, namun siapa sangka saya menerima berita yang agak menghentak. Sejak dari itu semakin lama keadaan semakin menekan.

Saya terima dengan redha segala ujian. Ini tanda kasih Allah. Allah mahu kita dekat denganNya..

Cuma kali ini, agak sukar untuk saya tangani.

Saya mohon doa anda... Doakan saya mampu melalui cubaan ini.

Miss you all...

.
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

7 thoughts..

Anum berkata...

inshaallah berserah padanya

Yaya Azura berkata...

Semoga urusan dipermudahkan..aminnn..

alin berkata...

semoga dipermudahkan.. aaminn..

adianiez AIDA berkata...

moga semua ok ok ye :)
berdoa. tawakal. usaha...

Rozita Ceritaita berkata...

kenapa kak... semoga akak kuat dan tabah ye.. kalau boleh share, share aje ok..

makchaq berkata...

Semoga dipermudahkan segala urusan aziela dan dapat hadapi dugaan mendatang dengan sebaiknya

erny firdaus berkata...

Allahuakbar.... faham sangat sis...inilah juga yang sedang saya lalui..Allah sayang kita...semoga kita sama-sama kuat...berdoa Allah permudahkan urusan kita...Aammiinn...