Thursday, October 30, 2014

Aduh....

Assalamualaikum.....

Pagi tadi, nak keluar bilik dari rumah, bawa beg sandang depan belakang dengan segala mak nenek sebab lepas kerja terus nak balik Melaka...dan masa tangan kanan sedang menarik tombol untuk menutup pintu, tiba2 kita hilang keseimbangan badan. Nak mengelakkan dari terjatuh dengan beg2 yang berat, kita berpaut pada dinding.

Rupa2nya bukan dinding, tapi jenang pintu bahagian ensel tu yang kita pegang dan serentak tangan kanan terus menarik tombol dan menutup pintu.

Addoiiiiii...!!!!!!!!

Dah tua2 pun jari tersepit pintu lagi....huwaaa...sakitnyaaa!!!




Sepanjang turun lif, sepanjang dalam kereta dan memandu ke pejabat, ibu jari ni punya sakit berdenyut tak berhenti2. Herakkan sikit jer pun bukan main sakit lagi. Sampai di pejabat jer..baru berani nak sapu2 sikit. Sakit lagi..uwaaaaa.... Dan tengok, kuku dah purple...uwaaa...!!!!

Eh...doctorssssss, boleh dapat mc tak? Hahahahaha


Psst: Jangan harap boleh cuti, banyak sungguh urgent matters hari ni sebab esok saya cotii....

.

Wednesday, October 29, 2014

WW : Sedikit Pemangkin Semangat

Assalamualaikum.....



Alhamdulillah....
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink