Berhijrah ke Terengganu

7 comments
Assalamualaikum.
Aduhai...hampir setahun saya tinggalkan blog ini sepi tanpa berita. Tapi di hati saya, blog ini tetap menduduki takhta. Banyak sentimental memori dalam blog ni. Platform saya mula aktif di alam maya.

Saya masih lagi belum putus asa. Masih lagi mahu aktif di blog ini. Sis cuba...

Buat permulaan untuk pembuka bicara tahun 2019 ini, saya sekeluarga akan menetap di Kuala Terengganu sepenuhnya bermula bulan May ini. Penghijrahan yang memerlukan rombakan aktiviti dan mind setting secara besar-besaran.. hahaha.

Antara menu makan tengahari kami sekarang. Dah beramah mesra dengan budu. Kalau nak makan lauk nogori atau melaka, saya kena gigih memasak lah jawabnya...

Sebelum saya akhiri, saya sekeluarga ingin memohon ampun dan maaf dari semua pembaca. Semoga Ramadhan tahun ini, kita semua beroleh rahmat yang melimpah ruah dari Allah. Amiin...

Selamat Menyambut bulan ibadah, Ramadhan yang mulia...


.
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

7 thoughts..

Sha Mohamed berkata...

Wah.. dah berhijrah je Terengganu ye kak.. salam Ramadhan juga buat akak..

Seri Kandi Tanah Jauhar berkata...

Alhamdulillah, semoga hijrah ini membawa seribu hikmah dan rahmat-Nya

Warisan Petani berkata...

Bolehlan belajar masak nasi dagang dengan ikang aya

Pak Idrus berkata...

Welcome back. I am from the East-coast, Kuantan is my home town. KT three hours north is a great place and enjoy life.

Cho Zila berkata...

semoga hijrah ini membawa keberkatan.... samalah akakpun tak aktif ngan blog dah... tapi memang mencuba jugak ...blog tempat mencurah rasa... kat blog boleh merapu sebab yang baca kawan2 maya..kat fb risau ramai kawan2 sedara mara nanti macam2 boleh jadikan..

soffridah berkata...

Assalamualikum...alhamdulilah..lama sy tunggu cerita akka,1bulan sekali misti buka blog akka
Nak tngk ada entry baru x..selamat hari raya untuk akka sekeluarga..

Aziela berkata...

Sha Mohamed : Yer Sha... new life lah kiranya ni...haha

Seri Kandi : Amiin..Amiiin. Kalau sampai KT, rogerlah saya...

Warisan Petani : Harussss. Ada dalam senarai dah. Tapi kena tunggu semua settle down dulu dan dalam tempoh bertenang..

Pak Idrus : Tq for the warm welcome, hihihi. Believe it or not, we will go to Kuantan for shopping.. I dun mind the 3 hours journey, though hahaha

Cho Zila : Rindu kan kak masa zaman kita aktif blog dulu

soffridah : Ya Allah, terharu akak. Tq..tq.... Bersemangat sikit nak blogging rasanya..