Salam Aidil Adha

1 comment
Assalamualaikum semua.


Wah, bila raya baru saya muncul yer. Aduh...makin parah saya ni. Tapi saya masih sangat sayangkan blog ini. Jadi saya akan cuba kekalkan walaupun side bar saya dah tak taubapa jadi tu...

Anyway, Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha kepada semua pembaca. Memang tradisi sesetengah dari kita ni agak kurang matching dgn tuntutan sebenar kan. Saya dan lain2 yang berada dlm masyarakat selatan ni, lebih meraikan Aidil Fitri dr Aidil Adha. Walhal...Aidil Adha itu lebih deep lagi pengertiannya...pembawaannya.

Maybe tahun2 akan datang kita mulakan sedikit demi sedikit perubahan. Persediaan daripada sekarang ialah untuk Raya Jorban di masa akan datang...InsyaAllah.

So masak apa hari ni?
Saya akan update menu saya dlm next entry. Menu sinple yg amat sebenarnya. Tapi tak perlah...bagi blog meriah sikit. Sendu sangat dah ni...hahaha...

Hingga kita jumpa lagi...

.
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

1 thoughts..: