Isnin, 14 Mac 2016

Tayar Pancit

Assalamualaikum.....


Kadang2 dugaan datang tanpa disangka. On the way nak pergi kerja, baru 2 minit keluar rumah, dah perasan tayar pancit.



Mujur adik2 ditempat kerja ni sudi nak tolong kakaknya ni...


Ayah cuba juga, tapi tenaga kami ni dah tak macam dulu...

Apa2 pun, selagi mampu kerja lah... Ekonomi semakin tak.membantu rakyat..


.

9 thoughts..:

lieyalatif berkata...

fuh kalo bab tayar pancit mmg surender lieya kak...harapkan kegagahan seorang lelaki ajek laaa.... mujur ade adik2 yg membantu kan kak...hanya Allah yg dpt membalas jasa baik mereka....

aizamia3 berkata...

Alhamdulillah, ada yang datang membantu.
Betul kak.. dalam keadaan ekonomi macam ni, tak boleh nak goyang kaki sangat takut nanti 'jatuh' ke bawah.. :(

Mar Mansor berkata...

saling bantu membantu

Seri Kandi Tanah Jauhar berkata...

mujurrrrrrr ada ramai adik2 tu

Jamaludin berkata...

Izin berkunjung dan nyimak artikelnya ya mbak, salam kenal semoga sukses AMIIIN :)

sudipVSsenduk berkata...

saya tak pandai nak tukar tayar.. huhuhu
kekadang terfikir jugak kalau berlaku kecemasan

makchaq berkata...

Alhamdulillah ada yg tolong.. perempuan memang x larat..

Kakcik Nur berkata...

Entahlah... tak tahu nak kata macamana peritnya sekarang bila semuanya perlukan duit sedangkan nilai duit semakin kecil... :(

Sukma Haron berkata...

kalau tayar kancil saya boleh tukar lagi....huhu

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink