Isnin, 10 Ogos 2015

Bila Hantar Adam ke Asrama

Assalamualaikum.....


Beginilah berderet2 kereta ibu bapa menghantar anak masing2 pulang ke asrama. Dan kalau waktu masyk ialah 6.00 ptg, masa tu lah berderet2 kereta masuk pagar. Maklumlah, dua tiga minit tu sgt berharga utk anak2 ni termasuk Adam.

Dan kadang2, tak sampai beberapa jam mula la si anak telefon.  Ada jer yg tertinggal. Semalam, Adam kata hpnya jatuh dlm tandas. Melurut dari poket seluar yang digantung di pintu tandas. Hai....terpaksalah mama belikan hp lain hujung minggu ni.

Nak update blog pun tak aman sekarang. Ada saja halnya....






.

5 thoughts..:

Fazleyatul Aini berkata...

alamak ai jatuh pulak dlm tandas
x dak rezeki la tu

idzwa kamaruddin berkata...

alahaiii xde rezeki adam..tapi ade rezeki baru ;)

elly nadyra berkata...

alahaiii anak
kena jugak belikan hp baru tu kak
payah lak nak berkomunikasi nanti bebudak ni

jemnya!

Lee berkata...

Hi Aziela, couldn't help smile read Adam dropped his h/p dalam tandas.
I guess I'm one of the very few no h/phone....
You stay easy, have a nice day.
Lee.

Zoul Dahan berkata...

Pening kepala melayan karenah anak2.
Saya pun sama.

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink