Rabu, 12 Ogos 2015

Pertunangan Sepupu

Assalamualaikum.....

Minggu pertama selepas raya, sepupu saya bertunang. Jodohnya orang satu daerah dengan kami. Org PD juga. Alhamdulillah...senang hati mak ngah saya bakal menantunya orang dekat2.

Baju kuning tu mak ngah saya, didepannya sepupu saya, anak sulung mak ngah. 


Ada pelamin...besar hati kami disambut mesra oleh keluarga mereka.

Inilah sepupu saya, Hafiz. Dah nak.kahwin dah dia..kecil2 dulu, saya ada juga bantu jaga dia. Sekarang dah nak.kahwin..sob..sob...

Saya haruslah angkut hantaran. Berat pun x kisah janji ada bear...h ahh aha


.

12 thoughts..:

Seri Kandi Tanah Jauhar berkata...

selamat bertunang.. semoga berjaya menempuh cabaran alam pertunangan.

Fazleyatul Aini berkata...

tahniah buat sepupunya

erny firdaus berkata...

comelnye..suka teddy bear ek... ;-)

RamRamCute berkata...

Assalammualaikum Sahabatku Sayang...

Lamanya tak jumpa awak...dapat tengok gambar awak pengubat rindu...huhuhuhu..u look so happy there? How is your life and work over there?

Semoga awak sentiasa dilimpahi dengan rezeki yang tak terhingga dan berbahagia selalu disamping keluarga tersayang...Adam pun dah besar dan dah bujang..lama tak jumpa dia...kirim salam pada Adam.

Salam blogwalking dari saya..maafkan saya dah lama tak menjengah dan blogwalking..kesibukan hidup dengan anak2 amat menjarakkan saya dengan dunia blogwalking ...Insyaallah am trying to cope slowly especially blog awak...

Do keep in touch and take care ya!

hugs and kisses :-)

Shamsiah Abdul Rahman berkata...

Mabrook.
Tahniah buat keluarga Aziela.
- comel jer Aziela pegang hantaran ada bear tu.

che mid berkata...

Hai, dah besar panjang masih suka bear lagi..he he...selamat bertunang pada sepupu tu. Tak lama lagi kenduri besar pulak ..

Kakzakie berkata...

Siapa yg tukang gubah tu Ziela.
Dpt bear tu yg best ye:)

aby berkata...

salam aziela ..
selamat bertunang kt sepupu aziela dan selamat ke jinjang pelamin nanti

lieyalatif berkata...

hahaah pandia akak..angkat yg comel2 ade bear ajek....

tu la kak, kalo mak pak nak sgt anak2 betemu jodoh dgn org senegeri atau dekat2 kan kak..senang nanti...nak anta pengantin pun tak jauh2 ekekekeekek....

tu bile majlis nye kak...mesti tak ikat lame tu kan kak...

Sham berkata...

Tahniah atas pertunangan...moga bahagia ke jinjang pelamin dan berbahagia ke anak cucu..

NzA berkata...

Selamat bertunang hafiz. Selamat melangkah hingga ke jinjing pelamin. Amiinn.

Lee berkata...

Hi Aziela, the presents are really beautiful. So well decorated.
And you looking fabulous as ever.
Best regards,
Lee.

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink