Rabu, 9 Disember 2015

WW : Megi Udang Galah

Assalamualaikum.....


13 thoughts..:

Kakcik Nur berkata...

Kalau kakcik mau makan udang tu je, meenya tinggal... :)

ILA shafila berkata...

Terliurlah pulak tengok megi tu.

Yana Libra berkata...

huiiii....sedapnye :)

Kakzakie Purvit berkata...

Itu dia melengkar udangnya:)

Shamsiah Abdul Rahman berkata...

Sungguh x baik utk kolesterol K.Sham..

ujie othman berkata...

Besar udgnya!
Saya ni tak minat udang. Kalau dah termakan..telan jugaklah. Kalau yg jelas beso gini..mmg pass kat suami lah. Dia yg untung..mkn udg lebih.

Amanda Suria berkata...

alahaiiii...terus teringin

aizamia3 berkata...

hehehe.. kita pun ada stok dalam esbok kak.. tengok entry ni, balik nanti nak buat megi jelah.. ekekeke..

lieyalatif berkata...

alamak akak ni sajek laaaa...bikin lapooo tetibe dibuatnyerrrrr.... sedangkan baru pekena megi dok kat grand lexis ari tu....

Omong Mak Long..... berkata...

Mak Long pun samalah dengan Kakcik Nur.. kalau boleh makan dengan ekor-ekor tu sekali akan dimamah hancur...!

theIzuddin berkata...

Sedapnya. Nampak udang tu pun terasa kuah meggi tu kaya dengan rasa udang :)

Shahida Dzulkafli berkata...

Pergh!!Ohsem sungguh udang itu... Hehehe

elly nadyra berkata...

adoiiii mengancam dan seksi plak!

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink