Petrol oh Petrol....!

1 comment
Memang benci betul bila Pak Lah announce pasal minyak naik semalam. Diorang nie...especially barisan kabinet Pak Lah nie...memang melampau betul...tak der hati perut langsung..... Suka2 hati naikkan petrol...susahkan rakyat jelata.....semata2 nak kayakan poket diorang. Ingat rakyat semua BANGANG ke...? Ingat orang semua tak tau ke apa purpose sebenar minyak dinaikkan harga???? Mana barisan alternatif yang kononnya bersemangat...berkobar2 nak perjuangkan hak rakyat....nak jadi hero untuk rakyat Malaysia....mana..mana...???? Semua nyer senyap....dah ada kerusi kat parlimen..dah ada kuasa..dah dapat offer macam2 untuk buat duwet...semuaaa senyap.....mengangkanggg...nganga mulut...tadah duit illegal. Kalau apa yg aku ckp nie adalah tuduhan.....bangun...buktikan yang korang bukan sekadar mengangkang kat dalam parlimen...bangun....kotakan janji untuk rakyat Malaysia. Aku bengang gak...sbb aku travel jauh every week.....tapi itu semua just one of the problems that we have to face.... Walaupun rasa terbeban.....tapi Insyaallah...boleh afford kalau betul2 jimat cermat. Cuma aku tak puas hati sebab politicians nie semua perkotak katikkan rakyat manusia sejagat. Aku benci betol bila diorang jadikan rakyat malaysia yang suci murni..ikhlas hafal rukun negara....nyanyi lagu negaraku....sebagai PENGEMISS... Kita semua jadi mcm pengemis...sbb terpaksa menggagau carik alternatif nak HIDUP...!!! Apa nie...? Apa yang diorang cuba nak buat...?

Aku nak..semua PENYAMUN BESAR kat dalam kabinet tu dihapuskan....!!!!!
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

1 thoughts..:

nizamje berkata...

impact of the fule price raised up, i managed to catch some picture on the nite it self. Free to view,,,, overcrowded patrol station: http://www.flickr.com/photos/nizamje/2557888417/