Rabu, 5 November 2014

WW : Bullying Culture Has To Ends!












Remark :

There are a few types of bullying,,,,and none of them are acceptable. Let's stop this culture!

13 thoughts..:

Nurzakiah Hanum berkata...

betul2

Kakzakie berkata...

Today news said that bullied case at one of the Islamic school is not true. In radio IKIM fm forum this morning also talk about this matter...

Yana Yani berkata...

betul! saya setuju
apa sahaja bentuk, ia harus dihentikan!

aizamia3 berkata...

Moga jauhkanlah anak2 kita dari dibuli..

azieazah berkata...

Sejak zaman sekolah, hingga masuk alam kerjaya... buli ni sentiasa ada. Antara sedar tak sedar jer..

Shamsiah Abdul Rahman berkata...

Setakat hanya "bercakap" tidak akan menyelesaikan masalah ni.
Pihak berwajib harus turun padang..

Azian Elias berkata...

baru tgk yg latest..menakutkan...harap2 anak kita tak lah tergolong macam depa ni.

Zoul Dahan berkata...

Saya pun terima video tersebut.
Terbayang2 kalau anak saya yg kena.

Saya pernah kena buli masa Tingkatan 4 dulu.
Saya juga pernah tengok kawan2 membuli budak2 junior.
Tapi seumur hidup saya tak pernah pukul budak2 junior.
Kerana saya yakin dan pasti.
Kalau kita buat kat orang,
satu hari ianya akan kembali kepada kita.

kakyon berkata...

pembuli ni adalah manusia yang hatinya penuh dengan perasaan dendam dan hasad dengki, manusia yang jiwanya sakit..

Abang Bear berkata...

undang2 dan penguatkuasaan yg lemah... kalau power mesti orang takut... pada suatu masa dulu di zaman pemerintahan Monggol yg kejam yg empayarnya hampir seluruh asia... seorang wanita boleh berjalan merentasi negeri2 sendirian dengan membawa emas tanpa rasa takut sebab kalau dia diganggu, mati lah hukumannya... jadi orang takut nak buat tidak tidak

tiga lalat berkata...

Salam. Hee sungguh tidak best pasal buli.

elly nadyra berkata...

takut tengok generasi anak2 yang kaki buli ni
takut lak nak anto anak kat asrama
huhuhuhu tapi kan sekolah bukan berasrama pun ada gak kes buli

Mrs Velentine berkata...

kan kak takut jer anak2 kena buli..sebab tue MV kalau ada yg pukul anak2 terus bgtau cikgu
drg

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink