Rabu, 17 Disember 2014

WW : Teluk Bahang Dam, Penang

Assalamualaikum.....






Note : Beautiful dam...soft breeze and breath taking scenery. 

12 thoughts..:

che mid berkata...

Waalaikumsalam..miss you..

Acik Erna berkata...

jalan2 bercuti ye Aziela

Tihara berkata...

bestnya, kami tak pernah lagi sampai Penang ni :)

Kakzakie berkata...

Never been there Ziela
Looks so beautiful!

aizamia3 berkata...

Sesekali layan tempat macam tu rasa tenang je kan kak.. ;)
tak macam hadap kat PJ KL ni.. huhuhu..

Rai OurKizuna berkata...

seronok dapat jalan jalan dengan keluarga macam ni kan kak..

Daddy Ziyyad berkata...

kalau kena time nya, ada pertandingan dragon boat kat situ...best!

siti natrah berkata...

wah lawanya..pergi penang kerap gak tapi tak pernah nak g tempat menarik ni..huhu

Ujie berkata...

Cantik view!
Tenang je..

aby berkata...

Salam ziela,
24 thn duduk diutara,tau sangat tempat tu .. kira ziela dh naik jambatan baru la yer

kakyon berkata...

tak sampai lagi kesana..

elly nadyra berkata...

dam mana yang tak cantik
most dam cantik

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink