Isnin, 9 Februari 2015

Majlis Graduasi Tahun 6 Adam

Assalamualaikum.....

Wah, penatnya...! Bila Isnin jer penat betul kan. Macam2 urusan bila weekend kan. Anyway, dah lama terperap dalam draft gambar2 ni. Lebih baik saya keluarkan dan bercerita segera sebelum ianya hilang disebalik awan..ecehh!

Hari graduasi darjah 6 untuk Adam tahun lepas. Parents kena bayar..sorang 30 hengget rasanya. Untuk anak, apa salahnya. Bukan selalu pun. Masa ni, keputusan UPSR belum diumumkan lagi.

Guru2 yang mengajar tahun 6. 

Adam menerima sijil UPKK. Pengerusi PIBG kami ialan Komandan tentera. Sereeemmm. 

Inilah graduasi, tamat belajar sekolah rendah. 

Cenderahati UPKK. 7A jer..hehehehe. Jadilah Adam. Dia kantoi dapat B untuk Bahasa Arab..hehehe

Last sekali, kami dihidangkan western food. Chicken chop. Not to my liking, so Adam tolong habiskan. 

Sekali seumur hidup. Kenalah sama beri sokongan pada Adam dan pihak sekolah, kan?



13 thoughts..:

Nurzakiah Hanum berkata...

tahniah

Daddy Ziyyad berkata...

perrgghhh..Komandan Tentera tu kak...harus orang tak berani nak bantah cadangan pengerusi PIBG...hahaha

Acik Erna berkata...

Memsng kena bagi sokongan Aziela..lepas ni dah masuk fasa sekolah menengah kan

aizamia3 berkata...

Pengerusi PIBG bukan calang2 orang.. ;)

Bunda a.k.a KN berkata...

Tahniah...dah besar dah...dah masuk MRSM dah yer...

Kakzakie berkata...

Kita ni apa lagi kalau bukan utk anak. Lagi pula Adam is the only one. Curahkan sepenuhnya utk dia.

ujie othman berkata...

kira besar-besaran majlis ni ya. Tapi takpe, sekali seumur hidup. Harus yg terbaik.

lieyalatif berkata...

kakkkkk upkkk adam 7A....ya Allah pandai nye anak akak....anak buah lieya sorang baya adam upkkk die 8a....setau lieya susah nak dpt straight A utk upkkk nie.... mmg bijak adam...bertuah akak...lieya doa kan adam jadi doktor suatu hari nanti...akak pun galakkan laa adam amik medic yek....

Rai OurKizuna berkata...

tahniah adam.. semoga terus berjaya di peringkat yg lebih tinggi..

Sukma Haron berkata...

Terbaik...

aby berkata...

salam aziela ..
tahniah adam atas pencapaian yg cemerlang tu ..
goodbye to skolah rendah ..
cabaran menanti kita bila anak bujang masuk alam remaja ..

NzA berkata...

wah.....meriah jugak tu...siap menu western food lagi...Syabas Adam.

Al-Manar berkata...

Sekarang derjah 6 pun sudah mengenal 'graduasi' Duli dulu tidak berapa ramai dalam keluarga yang dapat merasa tahap 'graduate', pun tidak pernah lihat calculator apatah lagi handphone dan laptop!

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink