Khamis, 16 Julai 2015

Selamat Hari Raya Aidilfitri....

Assalamualaikum.....

Di kesempatan ini, saya ingin ucapkan Selamat Hari Raya kepada semua pembaca tak kiralah anda saudara mara, sahabat, kawan2 ataupun pembenci saya. Mohon maafkan segala salah silap saya.

Tahun ni kami sekeluarga beraya di PD dulu. Hari Raya kedua baru balik Melaka. Saya mohon pada adik beradik ipar untuk ambil giliran kerana sejak arwah Ba sakit, saya beraya dulu di Melaka untuk teman Mami. Maknanya dah 3 tahun berturut. Syukur adik beradik hubby sudi berikan saya peluang untuk untuk beraya dengan mak ayah tahun ni. Alhamdulillah...

Pada saya, beraya maksudnya pagi raya tu...bersama2 dengan keluarga. Keluarga saya di PD, exxactly lepas solat subuh, kami semua berkumpul di rumah nenek dan terus ke kubur. Balik dari kubur, solat raya pula. Maknanya, memang meriah sangat. Valuenya adalah dari subuh hingga tengah hari tu....

Anyway, anak saya sorang jer. Nnt kami dah tua, mesti ada masa, kami hanya beraya suami isteri saja.

Oh...jangan lupa. Berhati2 di jalan raya. Minyak, tol..saman semua mahal ni. Bil hospital pun mahal juga tau....




.

12 thoughts..:

erny firdaus berkata...

Selamat Hari Raya...

Nurzakiah Hanum berkata...

Selamat Hari Raya

Nurzakiah Hanum berkata...

Selamat Hari Raya

Lynda Che Lah berkata...

Selamat Hari Raya Kak
Mohon maaf zair batin..
Mmg makna Pagi Raya tu masa itu sahaja kan
Semoga Syawal akak dilimpahi kegembiraan

Nadia Johari berkata...

selamat hari raya kak

aizamia3 berkata...

Selamat Hari Raya buat akak dan keluarga..
Andai ai balik kampung, I'll call u.. ;)

Amelia berkata...

Hi Aziela, Selamat Hari Raya to you and family.
Have a wonderful holiday, regards.
Amelia

aby berkata...

salam ziela,
selamat hari raya ..
maaf zahir batin dari aby ..

aby berkata...

salam aidilfitri ziela ..
selamat hari raya dan maaf zahir batin .
esok sy akan kembali ke PD
ramadan aritu, 2 minggu sy berbuka berterawih di masjid kem Segenting.
esok, blh jumpa abang2 perwira tu lagi

Lee berkata...

Hello Aziela, selamat hari raya. So, whats the colour theme for the family this hari raya? Da makan ketupat, rendang?
You go to PD first then Malacca.....
Have fun and keep well.
Best wishes,
Lee.

Seri Kandi Tanah Jauhar berkata...

hahaha.. betul3.. bil hospital mahal!

Salam Aidilfitri Aziela... muahhhhh!!

Shahida Dzulkafli berkata...

Salam Aidilfitri..

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink