Khamis, 27 Jun 2013

Jerebu masih melanda Negeri Sembilan hari ini.

Assalamualaikum.....

IPU Nilai pagi ini ialah 144 dan IPU untuk Port Dickson ialah 90.

Bagaimana keadaannya?





Gambar2 adalah diantara jam 7.30 pagi sehingga 8.00 pagi.


12 thoughts..:

Cikda berkata...

cikda rasa macam lebih je bacaan tu dari 90 or 144.

tgk gambo pun rasa sesak napas dah.

Pizli Mat Wazip berkata...

Semenyih masih teruk.

Kakzakie berkata...

Kira tak teruk sangatlah Aziela. Kena tunggu hujan lagi akan ok macam di JB dah ok dah..

Abil Fikri Ahmad berkata...

Nampak gaya, Taman Sri putih, seremban ni ok jea jerebunya today..

NzA berkata...

sama la kt tmpt akak w.pn bacaannya dh turun..mayb ada kwsan2 trtentu je kot masih berjerebu....

Aziela berkata...

Cikda : Saya pun rasa macam tinggi jer patutnya.

Aziela berkata...

Pizli : Belum hujan yer dik...

Aziela berkata...

Kak Zakie : Iyer agaknya kan kak...

Aziela berkata...

Abil Fikri : Tmn Sri Putih tu ateh bukit bang...heehehhehe

Aziela berkata...

NzA : Itulah kak..masukkk jer KL, terang dah.

elly nadyra berkata...

umah saya sempadan nilai.....jerebu masih ada, tapi hari ni rasa cam dah better kan

Azham Vsvc berkata...

Saya tak tahan dengan jerebu tu....kat area Serdang pun teruk....habis merah-merah mata saya, badan gatal gatal, batuk batuk....tak selesa sangat!

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink