Rabu, 24 September 2014

WW : Perjuangan Takkan Berhenti....

Assalamualaikum.....





Psst: Ada yang kata, apa nak kecoh? UPSR jer pun. Kalau anak ko pandai, buat exam bila2 pun dia dapat cemerlang...

Pssssssstttttt : Anak saya bukan genius dan pandai macam anak encik.... Sebab tu dia dan kami berusaha kuat.


.

15 thoughts..:

Nurzakiah Hanum berkata...

siapa la kasi ayat mcm tue memang x fikir perasaan org lain ke

Daddy Ziyyad berkata...

Teruskan berjuang Adam!!!
Uncle doakan kejayaan Adam :)

lieyalatif berkata...

sian kan kak....lagi 2 paper disahkan bocor...adoiii..terganggu emosi anak2 upsr....harap dalang disebalik perkara ni dpt di hadap kemuka pengadilan......

Kakzakie berkata...

Bukan masalah pandai tak pandai Ziela tapi ini soal anak-anak bagaikan dipermainkan 'org tua'. Kesian..

aizamia3 berkata...

Mereka baru berumur 12 tahun.. kesian pada mereka.. dahlah kena berhadapan PSRA pulak. :(

Cho Zila berkata...

dugaaan yang mungkin mempunyai hikmah yang tidak terduga.. moga terus berjaya...

elly nadyra berkata...

kesian anak2 upsr
good luck ye,
jawab dan buat yang termampu dan terbaik
moga dipermudahkan

zouldahan berkata...

Good Luck Adam.
Semoga dipermudahkan.
Setiap yg berlaku ada hikmahnya.

p.s
Saya dah kembali dari bertapa...

zouldahan

Aziela berkata...

@Nurzakiah Hanum Terhiris hati akak baca statement dia, dik.

Aziela berkata...

@Daddy Ziyyad Adam kata "Thank you, Uncle Doc" sambil buat muka macho tahan hidung kembang kempis.

Aziela berkata...

@Kakzakie Betul kak. Kami yang mengalami ni pun tak pandai nak jelaskan interpretasi kekecewaan kami...

Aziela berkata...

@aizamia3 Mujur Adam tak ada PSRA. Pelajar2 di N9 hanya sehingga KAFA saja.

Aziela berkata...

@Cho Zila Tak apa kak, kami pasrah dan bersedia.

Aziela berkata...

@elly nadyra Tengkiu Elly.

Aziela berkata...

@zouldahan Tengkiu Doc. Dah pegi visit laju2 dah...

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink