Kembali ke Pejabat.

14 comments
Assalamualaikum.....

Malam ni susah hati betul kita rasa. Esok pagi dah mula kerja. Macam mana nak berjalan turun naik tangga, turun naik bukit untuk ke pintu pejabat dari tempat parking kereta dengan kaki yang masih bengkak dan sakit.

Kalau orang sihat ambil masa 15minit berjalan kaki, berapa jam pula kita akan ambil masa?

Ya Allah, berikanlahku kesihatan yang baik agar aku boleh kembali mencari rezeki. Amiin.

.
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

14 thoughts..

Kakzakie Purvit berkata...

Bila kena uji sesekali terasa besarnya nikmat Allah semasa sihat kan Ziela...

Moga cepat sembuh.

pizli.mw berkata...

Kalau perlu tongkat guna tongkat je kak.

lieyalatif berkata...

mcm mane kak? akak boleh ke kat opis....ape2 pun akak jgn tergopoh2 tau..setiap pegereakan kene slow2...biar le lambat ke ape tapi yg penting akak tak jatuh lagi...kang lagi teruk keadaan yg baru nak sembuh key....mintak laa bantuan kawan2 baik tau kak....

Seri Kandi Di Tanah Jauhar berkata...

alahai.. kesiannya. Nanti Ziela story cemana gi office tu ya

Unknown berkata...

Syafakillah Aziela.

Dr K berkata...

Moga dipermudahkan urusan akak..
Kena request la parking space yg paling hampir dgn pintu masuk..

Ibu Fahim berkata...

Ujian buat Aziela...
Semoga tabah...
Hanya Tuhan je tahu...Allah.
Semoga berganda pahala di sebalik rasa kesukaran itu.

Speed recovery, ya.

Unknown berkata...

tak sambung mc ke kak..? jgn push diri.. bahaya utk jangka panjang.. take care ye kak..

Wak Lat berkata...

Salam. Hee saya pun sakit kaki juga.

Nieda Ramly berkata...

semoga dipermudahkan

kakrose berkata...

semuga di permudahkan urusan harian Aziela..

aizamia3 berkata...

Moga akan cekal dan kuat hendakNYA.

SalbiahM berkata...

moga cepat sembuh sis..

Sukma berkata...

semoga semuanya cepat pulih......