Selasa, 2 September 2014

Kembali ke Pejabat.

Assalamualaikum.....

Malam ni susah hati betul kita rasa. Esok pagi dah mula kerja. Macam mana nak berjalan turun naik tangga, turun naik bukit untuk ke pintu pejabat dari tempat parking kereta dengan kaki yang masih bengkak dan sakit.

Kalau orang sihat ambil masa 15minit berjalan kaki, berapa jam pula kita akan ambil masa?

Ya Allah, berikanlahku kesihatan yang baik agar aku boleh kembali mencari rezeki. Amiin.

.

14 thoughts..:

Kakzakie berkata...

Bila kena uji sesekali terasa besarnya nikmat Allah semasa sihat kan Ziela...

Moga cepat sembuh.

Pizli Mat Wazip berkata...

Kalau perlu tongkat guna tongkat je kak.

lieyalatif berkata...

mcm mane kak? akak boleh ke kat opis....ape2 pun akak jgn tergopoh2 tau..setiap pegereakan kene slow2...biar le lambat ke ape tapi yg penting akak tak jatuh lagi...kang lagi teruk keadaan yg baru nak sembuh key....mintak laa bantuan kawan2 baik tau kak....

Seri Kandi Tanah Jauhar berkata...

alahai.. kesiannya. Nanti Ziela story cemana gi office tu ya

Shamsiah Abdul Rahman berkata...

Syafakillah Aziela.

Daddy Ziyyad berkata...

Moga dipermudahkan urusan akak..
Kena request la parking space yg paling hampir dgn pintu masuk..

Ibu Fahim berkata...

Ujian buat Aziela...
Semoga tabah...
Hanya Tuhan je tahu...Allah.
Semoga berganda pahala di sebalik rasa kesukaran itu.

Speed recovery, ya.

Rai Ourkizuna berkata...

tak sambung mc ke kak..? jgn push diri.. bahaya utk jangka panjang.. take care ye kak..

tiga lalat berkata...

Salam. Hee saya pun sakit kaki juga.

Nieda ramly berkata...

semoga dipermudahkan

kakyon berkata...

semuga di permudahkan urusan harian Aziela..

aizamia3 berkata...

Moga akan cekal dan kuat hendakNYA.

Sal Bee Yah berkata...

moga cepat sembuh sis..

Sukma Haron berkata...

semoga semuanya cepat pulih......

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink