Khamis, 26 Mac 2015

Hanya di Luar Pagar

Assalamualaikum.....

Masa pergi Ipoh last year, kami pergi ke Kuala Kangsar untuk makan laksa. Dah basi dah pun entry2 tu.

Tapi masa jalan2 tu, lalu la di sekolah yang tersohor tu. MCKK tu memang dikagumi semua kan. Dan Adam dalam hujan renyai tu berdiri la di pagar tu untuk dipotretkan atas permintaan kami. Semiga dapat semangat nak berjaya seperti mana lepasan2 MCKK.

Bila kami suami isteri bercerita tentang MCKK, Adam bukan main seronok lagi berangan. Sekurang2nya dia buka minda tentang peringkat2 pendidikan melalui sekolah.

Yang penting, kenangan kami berbahagia kerana menghabiskan masa berkualiti bersama2.


.

10 thoughts..:

Nurzakiah Hanum berkata...

alhamdullilah

Acik Erna berkata...

insyaa Allah ziela..bila adam ada semangat macam tu dia akan berjaya nanti

Kakzakie berkata...

MCKK dah banyak melahirkan pelajar berjaya..

idzwa kamaruddin berkata...

kan..yang penting semua bahagia gembira ;)

Aku Penghibur berkata...

inshaALLAH semangat yang tinggi akan berjaya,,amin

Jom Vote blog acik bagi msmw

Aku Penghibur berkata...

inshaALLAH semangat yang tinggi akan berjaya,,amin

Jom Vote blog acik bagi msmw

Daddy Ziyyad berkata...

Saya pernah bermain rugby di padang tu...hahahaha..walaupun saya bukan budak MCKK

Shamsiah Abdul Rahman berkata...

Akak dulu berangan nak skolah kek TKC.. at last dapek sekolah yang kek topi TKC tu jo. Alhamdulillah..

aizamia3 berkata...

Quality time with family.. rasa bahagia bila anggota keluarga kita bahagia dan gembira kan kak.. ;)

Rai OurKizuna berkata...

masa zaman sekolah dulu, kalau jumpa budak mckk mesti rasa "waaa pandainya diorang ni".. hahaha

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink