Oh My Prince, Novel Baru di Jom Heboh Melaka

5 comments
Assalamualaikum.....

Beberapa hari yang lepas, penulisnya mengumumkan akan novel barunya yang akan mula dipasarkan hari ini di Jom Heboh, Melaka. Hanya akan muncul di.kedai buku dalam bulan April.

Saya tak sabar. Kebetulan ada di Melaka, maka ini lah yang saya berjaya sambar pagi ini. Syukur, dah ada dalam tangan.

 Saya dah baca beberapa bab dalam blog penulisnya dan saya sangat suka. Perfect setting, perfect objective, perfect lesson and yet brings you to the star and the moon.

Macam fantasi, tapi kehidupan realiti. I have no complaint at all so far.



Bonusnya, boleh beli kombo dikkk. Jimaat akak.

Siapa yang sempat, mari ramai2 terjah booth Karya Seni, sederet dengan booth Berita Terkini di Jom Heboh, Stadium Hang Jebat, Melaka.


.
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

5 thoughts..

aku_dia berkata...

Wah... alhamdulillah... akak dah pegang dulu princenya. Saya pun x tengok lagi. Hihihi. Tq kak... moga terhibur. Nanti bolehlah review novelnya, ye?😘

adianiez AIDA berkata...

aida x gi jomheboh kali ni.
panas!
dok umah aje...

zoul dahan™ berkata...

Saya tak baca novel.
Saya baca blog kawan2 sahaja.

che mid berkata...

Selamat membaca sampai habis dear..kalau CM..alamat keje lain tak jadik he he

Sedapnya tenggiri kicap tuuu..

aizamia3 berkata...

fuh.. dah lama tak ke Jom Heboh kak.. padat sendat dengan lautan manusia.. huhuhu..