WW : Bila Rakyat Malaysia Nak Berubah?

12 comments
Assalamualaikum.....





Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

12 thoughts..

Salmi Khairil berkata...

itulah bila sorang dah buat ramai yang mengikut..rasanya arahan tu dalam bahasa melayu..tp itulah payah nak cakap..

Unknown berkata...

huhu...da jd kebiasaan, mmg ssh nk ubh...

Mrs Velentine berkata...

no komen..

Cik Puan Kocik berkata...

buta huruf tu kak ...

Seri Kandi Di Tanah Jauhar berkata...

entahlahhh... payah.. payah.. susah nak cakapkan...

Izwa Kamaruddin berkata...

susah ke nak susun??

Unknown berkata...

masalah attitude..pagi tadi lalu tepi sg klang sedih tengok sg klang yg lesu penuh sampah..

Dkna Abza berkata...

apa pon terserah kat individu :)

Unknown berkata...

okey fine mende ni slalu jd

iffah tak tahu bilelah nk ubah

kdng iffah pon jadi mls juga

Ayu Ayunie berkata...

bila dah ada kemudahan tak digunakan dgn baik.. begitula org kita..

RamRamCute berkata...

hihihi...sukar mengikut arahan!!

Aziela berkata...

Salmi : Dlm bahasa Melayu, tapi tetap tak boleh nak patuh.

Mira : Kita mula ubah diri kita, keluarga kita dan jiran2 kita. Insyaallah, boleh

Mrs Valentine : tak terkata kan...

Cik kamoo : Hahahah...penat gomen buat sekolah..

Sari Yusa : Payahkan...

Mrs Eady : Mat Saleh semua boleh jer susun elok2.

Rai : Definetly Rai.. Mcm mana kita nak bertamadun

Dkna : Terserah mcm mana kita bentuk keluarga

Iffah : Nnt cikgu ajar anak murid susun kasut yer...

-ayu- : Bukan nak suruh jadi x elok kan...

Rahmah : Pening dgn orang mcm nie kan..