Khamis, 12 Jun 2014

Warkah Buat Isteri

Assalamualaikum.....



Siapa yang dah ada buku ni? Kalau belum ada, cubalah untuk adakan. Kita dah baca...memang apa yang ada di blog beliau ada juga di dalam buku ni. Cuma, dengan adanya buku ni, ianya boleh dikongsi dengan rakan2 lain, atau ahli keluarga. Berkongsi buku ini, bermakna kita turut sama berkongsi ilmu pengetahuan yang dikongsikan oleh penulis.

Sesiapa yang nak petua kebahagiaan rumahtangga, hak2 isteri dan hak2 suami, silalah baca dan fahamkan betul2. Insya Allah, banyak sungguh pengajaran yang dikongsikan di sini....


.

8 thoughts..:

che mid berkata...

Assalamualaikum sis

Oh buku ni dah ada di pasaran ya.. tentu nak beli kalau tuan punya buku ada sekali..boleh tepek tanda tangan sekali ha ha

Wah Adam dan lobsternya..jadi kecik pulak tengok Adam sbb lobster tu besaooo...

p/s Untuk pengtahuan ust Fakhrul dah pun berkahwin dan punya 2 anak..kalau tak boleh je kenen dengan farah.. ha ha

Nurzakiah Hanum berkata...

best2

Acik Erna berkata...

acik pun belum ada buku aziela..acik baca blog je

Daddy Ziyyad berkata...

saya belum ada buku ni...
tapi pernah jumpa saudara Abil sekali in person...masa tu arwah isterinya masih hidup

Abil Fikri Ahmad berkata...

Saya pun dah dapatkan buku tu..hahahaha

Ujie berkata...

Nak dapatkan jugaklah!

aizamia3 berkata...

asyik terlupa nak membelinya..

Teena Tna berkata...

Boleh tahu tak apa nama blog dia?

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink