Selasa, 30 Jun 2015

Business Iftar di Palm Hotel Seremban

Assalamualaikum.....

Hari ni saya dan hubby berbuka puasa di Palm Hotel, Seremban. Berbuka atas urusan kerja dengan seorang rakannya. Makan pun agak2 telan jer sebab isu perbincangan malam ni memang sangat berat dan serius.

Anyway, pilihan menu memang memuaskan. Makanannya pun dimasak sedap2 belaka. Antaranya...

Pilihan pasta yang dimadak mengikut pesanan pengunjung.

Of course ada kambing kan.  Hubby memang suka. Dalam serius berbincang, habis juga sepiring demi sepiring.

Ini posternya. 

Kambing golek hubby...

Sebagai penutup, saya ambil sate kongsi dengan hubby. Kenetulan pisang panas2 baru keluar kuali, capai 2 keping dan makan dengan kuah kacang sate. Perghhh....sedaap.

Lauk pauk memang sedap walau tak la sampai berpuluh2 jenis. Nasi Arab dia pun sedap yg amat.

Okeh kerana sedap, saya google pasal chefnya. Wah....dia belajar di New Zealand rupanya.

Anyway, saya suka. Cuma satu jer problem. Lagu kuat sangat. Susah nk diskas.





.

9 thoughts..:

aizamia3 berkata...

Kambing tu buat saya melting tapi kutahankan diri.. tengah on diet kak.. huhuhu..

Nurzakiah Hanum berkata...

sedapnya

Daddy Ziyyad berkata...

Mmg mencabar tu nak diskas masa iftar..hahaha, sebab nafsu tgh concentrate nak makan!!

Palm hotel ni kat mana ya?
dia ganti Hilton Seremban eh kak?

Fazleyatul Aini berkata...

mak aihh sedapnya kambing golek

anyss berkata...

Assalamualaikum,
dap dap dap

al - lavendari berkata...

belum pernah cuba lagi makan goreng pisang dengan kuah satay ..

Zoul Dahan berkata...

Dah lebih 5 tahun tak berbuka di hotel.
Tengah tunggu ada orang sponsor.

Shamsiah Abdul Rahman berkata...

Alhamdulillah.. sedap-sedap semua yang K.Sham tgk tu.
Tapi memang la.. kalau dah pasang lagu kuat sangat.. memang terganggu semua hal. Nak sembang santai-santai pun susah.

kakyon berkata...

Semua menyelerakan..

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink