Jumaat, 19 Jun 2015

Selesai 2 Hari...

Assalamualaikum.....

Alhamdulillah....selesai 2 hari. Masih bertenaga...harapnya kami sekeluarga istiqomah dengan ibadah wajib ini. Semoga kita semua dikurniakan kesihatan yg baik.

Dapur saya masih belum berasap untuk juadah Ramadhan. Sahur hari pertama konon dah rancang nk goreng sayur dan goreng ayam. Tapi hubby muncung. Katanya tak ada kuah. Aduhai....memang saya tak berdaya nk cari bahan untuk lauk berkuah dah. Habisnya, sahur fastfood jer. Janji hubby happy.

Iftar pertama dengan Mommy, itupun beli lauk jer sebab saya tiba di Melaka dah hampir Maghrib.

Sahur kedua, lauk dr iftar...ada lauk yg Mommy masak. Syukur....dan iftar hr ni, terus kat luar jer. Sungguh2 x sempat.

Insya Allah esok lah saya cuba paksa dapur tu berasap...

   

3 thoughts..:

Lee berkata...

Hello Aziela, I love your 'dapur berasap'...and your mention of Malacca always brings back memories to me.
I guess its always wondering what to cook for buka puasa. But where you are very senang, just pop into those fast foot joints...

You started your shopping yet? So, whats the colour for the coming hari raya? I noticed of late Malay families now wear same colour baju for hari raya.
Anyway, beige is a nice colour, ha ha.
Selamat berpuasa. Senang datang.
Lee.

adianiez AIDA berkata...

harap sgt ptg ni aida dpt sampai umah awal and dpt masak.
da plan dah nak masak apa :)
in shaa Allah...

Shahida Dzulkafli berkata...

Hehehe.. dapur belum berasap lagi ye kak..Saya dah berasap.. x miss lagi..

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink