Selasa, 23 Jun 2015

Majlis Menyambut Ramadhan

Assalamualaikum.....

Dah habis 5 hari puasa, baru nak cerita tentang majlis ni kan. Majlis ni dianjurkan oleh syarikat kami. Hari Rabu minggu lepas. Org N9 kata, hari Mantai.

Kami buat tengahari, ada bacaan Yaasin, tahlil dan sedikit doa selamat. Kemudian solat Zohor berjemaah, baru makan bersama2. Bosses kami semua solat bersama2 juga. Sejuk rasa hati...

Majlis kami diketuai oleh Imam 2 Masjid Lukut. Sedap betul bacaannya. Doanya jelas dan tegas. Menyerap ke dalam jiwa.


Ini hidangan untuk tetamu..

Antara petugas wanita yg hadir..

Kami punya sempoi makan bungkus2.



.

14 thoughts..:

Nurzakiah Hanum berkata...

alhamdullilah

Farah Waheda Wahid berkata...

wahhh rindunya nak mantaiii....

Seri Kandi Tanah Jauhar berkata...

salam 6 Ramadan Aziela.. semoga Ramadan kali ini membawa cahaya keimanan yang menebal dalam jiwa kita.. Aamiiinnn YRA

makchaq berkata...

Kami pun sebelum puasa b7at makan2 sambut puasa... potluck.. tapi tak jemput boss.. semua malas nak berprotokol..ha ha ha..
Kesian jugak kat boss2 tu.. tapi suara ramai x nak jemput....

Nour Adieb berkata...

makan bungkus yg sempoi, jimat, x mbazir :)

erny firdaus berkata...

Alhamdulillah..seronok berjemaah ni.. ;-)

adianiez AIDA berkata...

ramai ekk buat majlis mantai gini.
best.
sambut ramadhan dgn penuh kemeriahan :)

azieazah berkata...

Alhamdulillah...seronoknya bila ada peluang buat majlis sebegitu.

Selamat berpuasa Ziela, semoga ibadah diberkati.

Daddy Ziyyad berkata...

Alhamdullilah...moga company akak dapat keberkatanNYA

Shamsiah Abdul Rahman berkata...

Aziela,
Mantai macam ni la yang paling elok.
Barakallah.
Semoga Allah terima segala amalan kita.

tiga lalat berkata...

salam ramadhan mak, semoga diberkati usaha .,aminn ;p

Kakzakie berkata...

Bagus kalau buat macam ni Ziela.
Kena kakak ni sorang aje Islam memang tak adalah buat macam tu semua.

Shahida Dzulkafli berkata...

Salam Ramadhan kak...

aizamia3 berkata...

kak.. lamanya tak dengar word mantai tu..

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink