WW : Anda Monyet Ke...?

7 comments
Assalamualaikum.....

Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

7 thoughts..

Mrs Velentine berkata...

BERFIKIR NI KALAU MAU BUANG SAMPAH

Unknown berkata...

haha.. tu saja nk perli..sbb mmg ramai sgt "monyet" suka buang smpah merata...hikhik

Hazmin Hamudin berkata...

Hahaha... Fikir sejuta kali kalau nak buang sampah merata macam ni.

Zurina berkata...

hahaha...sape yg buang tu kiranya ank berank/sedara monyet la jugak...kikiki

Seri Kandi Di Tanah Jauhar berkata...

bagus ni kalau tampal kat kawasan kolej akak.. huhu..

baru hari tu post status jap kat fb psl monyet jer yg buang sampah merata2..

Dr K berkata...

memang ramai monyet kat malaysia ni..:)

Aziela berkata...

MV : Terkesan sungguh kan...

Deqla : Kat tepi signboard tu pun ada sampah...

Hazmin : Masih ada yang tak berfikir

/zurina : Ha, itu memang relevan tu kak...

Sari Yusa : Sila tampal kak. Sure memberi kesan..

Daddy Ziyad : Ramai dan banyak...