5 BLOG PILIHAN HATI

7 comments
Assalamualaikum.....

Macam biasa, join segmen Ben. Agak-agak ada masa terluang sebab sedang menunggu input nak masukkan dalam input gaji bulan nie, boleh la join segmen yang ringkas nie.

Ben suruh listkan 5 blog pilihan dan kenapa. Susah jugak kan..sebab banyak blog yang kita follow dan kebanyakannya memang kita masuk. Jadi, siapa yang tidak tersenarai TIDAK bermaksud kita tak baca blog anda yer. Kita selalu baca tau...cuma antara tinggalkan komen atau tidak jer.

1. Ben Ashaari
Sebab : Pada asalnya suka masuk blog Ben sebab entry Ben selalu mengajak minda berpusing dan berfikir. Bila dah selalu, baru teringin nak join segmen. Now sebab support dari Ben sangat membantu kita dalam kemajuan prestasi blog. Bodek ke? Ermm..kalau bodek lagi dahsyat sebab musababnya. Ini kenyataan.

2. Bable-bable-bla-bla-blup-blup
Sebab : Of course sebab kami rakan rapat dan sama-sama berjuang untuk menceburi bidang blog. And surprisingly, banyak story yang di paste dalam blog bukan untuk luahan dengan kata-kata. Beliau juga sangat banyak berkongsi maklumat berguna dalam blognya.

3. Dapur Tanpa Sempadan
Sebab : Secara jujurnya, blog Cik Mat Gebu inilah yang membuatkan kita kenal dan addicted dunia blogging. Blog nie seumpama dictionary masak2 dalam kehidupan kita. Bila pening nak cari idea untuk memasak, selalu tengok2 kat sini. Siap salin resipi segala macam. Walaupun beliau tak pernah sedar kewujudan blog kitam tapi kita yakin dengan keikhlasan dia berkongsi ilmu masakan.

4. Apo2 Yolah
Sebab: Seronok masuk blog atuk sebab dia selalu berkongsi kisah dia seolah2 pembacanya ada pertalian rapat dengan dia. Atok nie bijak untuk manipulasikan situasi mencabar dalam kehidupan dia untuk dijadikan sebagai satu entry hiburan. Ala ala bahagia dalam duka gitu. Selainnya, beliau ada share bermacam2 perkara. Seolah2 satu stesyen tv yang menyampaikan segala aspek kehidupan dalam satu rangkaian.

5. Akak Nora Berkisah
Sebab: Kita dengan Nora memegang status yang sama iaitu ibu dan isteri. Ada banyak perkara yang kita dapati Nora agak sealiran dengan kita. Yang paling kita suka, Nora sangat jujur dalam menulis. Beliau tidak teragak2 untuk meluahkan buah fikiran dan rasa hatinya. Very bold and confident!.

Kalau ada yang berminat, sila ke sini untuk lebih memahami.

Ada juga blog rakan-rakan yang selalu kita singgah, tapi beliau tak suka sangat blognya dikenali ramai. Kita kena hormat keputusan itu.


So, selamat berkenalan semua...
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

7 thoughts..

RamRamCute berkata...

terima kasih kawanku... :) wink wink...

SoLy SoLicious berkata...

Datang berkunjung dari segmen abg ben... ^^

Nice blog :)

bersama kak Es berkata...

salam kenal dari kak Es :)

solomolo berkata...

singgah sebab nak tahu 5 blog yang menjadi pilihan hati...

Ezad Skytech berkata...

,salam perkenalan (^^,)

singgah sini pulak..
nak tahu 5 blog pilihan hati... hee~

fyna ahmad berkata...

fyna singgah dari segmen abg ben...



jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/
:)

Kak Amy berkata...

Salam kenal.Singgah dari blog abang BEN. nice blog ada masa jemput ke Sinar Raudah ye...follow sini:)