Come to me....come to me....

3 comments
Assalamualaikum.....

Apa khabar kengkawan sekalian? Hmm..rindu sangat la dengan blog kita. Dengan u all pun kita rindu. In fact rinduuu sesangat. Dah seminggu x masuk blog. Tapi tak boleh nak cilok langsung. Tak boleh masuk blog sebab nanti bila masuk, kita lupa diri sedangkan kerja banyak.

Apa yang kita suruh datang tu ekk? Err...energy laa..apa lagi... Penattt sangat. Selain hal kerja, personal pun berjalan seiring. Walaupun working days, macam Wednesday ari tuh...tetap travel juga... So, I'm running out of enerygy...tolonglah supply more to me.

Tapi yang pentingnya, dah selamat pindah! Lega. Ang then, start dari Monday, ada banyak pula urgent matters yang menunggu. Lepas tu, daripada Selasa sampai ke Khamis(semalam) adalah interview day... Either sebagai penemuduga, mahupun bekerja di belakang tabir, tetap juga terlibat dengan acara tu.

Hari nie, ingat nak update a few things sikit, dan nak cuba meroyan dengan blog pula...hehehehhehe. Kiranya kita anggap kita syok sendiri jer la kat dalam blog nie sebab tak pasti ada ker yang nak membacanya. Planning dan idea untuk entry ada gak sedikit sebanyak nie. Cuma nak menzahirkan tu jer kena take time sikit.

So, I'm backkk!!
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

3 thoughts..

msredcheesecake berkata...

cik aziela,
penat2 pon msred layan blog gak...hehee...

RamRamCute berkata...

saya pun layan belog jugak ni awak...tengah-tengah bosan ni apa lagi..hehehe

Jangan risau kami semua mesti baca....hehehe

Nora Shahaira berkata...

power la akak ni...