Rabu, 30 Julai 2014

Bekerja di Hari Raya Ke-3

Assalamualaikum.....




Mesti ramai yang masih beraya kan.... Tapi kita dah masuk pejabat. Memang biasa macam nie. Dah jadi tak kisah... Pertamanya sebab cuti kena jimat... Keduanya, kampung dekat. Tiap2 hari pun boleh balik...so cukuplah 2 hari. Yang lain2, kena tunggu hujung minggu, bolehlah kami sambung ziarah.

Oh yer.... keadaan pejabat sekarang adalah seperti berikut :




 Kosongggg dikkkkk...

Yang ada hari ni, kita, sorang despatch dan 2 orang pegawai...

Dah siap2 bawa bekal untuk breakfast dan lunch. Senang.... dah tau dah, minggu ni kafe tak buka lagi. Malas nak keluar...parking kereta jauh. Dah lah kaki kita sakit lagi. Jalan pun terhencut2 jer....

Seronoknya orang lain masih beraya yer...


.

2 thoughts..:

Eda Johari berkata...

nasib kita sama akak, org lain sume cuti lagi. sunyi je opis..

IndaMarya berkata...

kesyiaaaan dia. tak pa nanti satgi kak pi nyanyi kat u satu lagu..buat penghibur hati.tapi kena bayaq la satu lagu 5kupang..tengah sengkek ni shopping trlebih.he he.gurau ja adinda ku.slamat bkrja..

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink