Rabu, 9 Julai 2014

Nama Itu Ialah....

Assalamualaikum.....

Merujuk kepada gambar tu, sebenarnya itu adalah tulisan salah seorang petugas syarikat dolu2. Bila masuk kerja, kenalah isi borang kan.

So, kami pun key in lah dalam sistem. Tapi bila key in, revise semula dengan dia, sekali nama tu bukannya Naazrah....


Tapi......


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Naaziah


Kot lah nak buat tulisan cantik pun, biarlah jelas....


.

6 thoughts..:

Nurzakiah Hanum berkata...

ye la kan

Rozita berkata...

hehe..dah agak dah...kami kat sini pun berpinar mata membaca tulisan org kak..

Sukma Haron berkata...

Ohhh...

che mid berkata...

Dah dekat dekat dah tu..bila tulis tangan ni, kadang2 yang tulis je paham...

aizamia3 berkata...

tak payahlah nak berseni sangat.. kesian kat orang lain bila memerlukan maklumat tersebut.

kakyon berkata...

Akak pun kekadang tak paham baca tulisan sendiri..hiks

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink