Jumaat, 8 Jun 2012

BEN ASHAARI DI NONA TV3, AHAD 10 JUN

Assalamualaikum.....

Kenal tak En Ben nie? Isshh..seganlah kalau x kenal blogger femes nie.

Tapi kita memang sangat respect pada keputusan dia untuk berhenti kerja makan gaji dan memulakan kerja sendiri di samping membesarkan anaknya sendiri. Bapa besarkan anak tau..? Bukan ibu. Berapa ramai lelaki yang macam nie? Tak kiralah zaman bila pun...

So, untuk tengok rutin dia, meh sama2 kita semua tonton Nona hari Ahad nie, di TV3. Mesti menarik.

Ohh, kalau nak baca entry Ben, sila ke SINI...

6 thoughts..:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ berkata...

uiks dia dah start keja sendiri ker akak??? sugoiii

Suhami Ahmad berkata...

wah....makin hebt abang Ben sekarang...respect dia sebab sanggup benti demi anak

Iffah Afeefah berkata...

ari tu da masuk tb1

rezeki ank la kot

alin berkata...

berhenti kerja demi anak? hebat!!


Entri terbaru saya..
http://alindanblog.blogspot.com/2012/06/library-di-mata-kanak-kanak.html

NzA berkata...

Seorg bapa mithali nie...Ben mmg femes amos di alam maya....

Aziela berkata...

Lady Ayu : Yess...!!

Suhami : Dia bekerja, tapi disesuaikan dengan situasi dia...kagum kan..?

Iffah : Akk ni jarang dapat tgk tv

Alin : Berhenti makan gaji...

NzA : Memang mithali sungguh kan kak...

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink