Ahad, 10 Jun 2012

Mama, Nak Rambut Petak..!

Assalamualaikum.....




Hai...memang tak bolehlah bang... Kepala awak tu, rambutnya sentiasa di potong pendek. Nak adjust berfesyen memang x boleh nak tolong lagi dah.... Janji pendek dah lah yer.... Nanti adjustlah pakai gel rambut.

Err, memang anak2 zaman sekarang kecik2 lagi dah observe fesyen ekk...?



Psst : Jangan lupa tengok NONA di TV3 hari nie yer. Ada Ben Ashaari tau...

5 thoughts..:

Iffah Afeefah berkata...

lawa ke

skali bace mcm pacak

Misz Mieza berkata...

Hikhik! Budak2 sekarang tak macam budak2 zaman kita.. Mana reti nak berfesyen2 bagai nih.. Tau gi skolah main ting ting, balik skolah main sungai.. Hehehe..

Azham Vosovic berkata...

Alamak, rambut petak adalah satu gaya yg saya selalu elakkan hehe....nasib baik mak ayah tak pernah suruh gunting petak hehehehe

Suhami Ahmad berkata...

atok dolu masa jaman sekolah ponah gak buat gambut petak..hik hik

Aziela berkata...

Iffah : Entah la...ikut selera dia, dia rasa cam hensem..perasan jer dia kan...

Misz Mieza : Betul..2 Apa jer yg mak suruh pakai, kita ikut jer kan...

Azham : Aduhai, dia dah jadi anak bujang, decide sendiri jer dia...

Suhami : Agaknya sobab nampak cam komando kot, dia nak beranganlah jadi gagah perkasa jap kot...

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink