Sabtu, 11 Ogos 2012

Sahur Mee Segera?

Assalamualaikum.....

Ada satu hari tu, hubby kita request nak makan mee segera goreng untuk sahur esoknya. Selalunya kita makan nasi, tapi dah hubby teringin, kita buatkan juga lah. Nak makan masa buka, dah banyak menu lain. Tapi dia teringin nak makan. Katanya mee segera goreng kita tu, dia suka. Apa2 jer lah cik abang sayang..


Inilah dia untuk hubby. Tak ada campur apa2 pun. Sekadar pecahkan telur dan masukkan brocoli jer. Dalam pinggan nie, 2 bungkus tau. Orang lelaki, kalau sebungkus tu, terkulat2 jer lah.

Alhamdulillah, hubby puas hati. Senyum meleret dia dapat makan nie.

3 thoughts..:

Iffah Afeefah berkata...

xde slhnye ikut kehendak suami kan kak

Azham Vsvc berkata...

haha....maklumlah bulan puasa ni kita jarang makan benda2 yg segera...sbb tu teringin....

skrg sy teringin nak makan KFC yg Green Curry tu hehe...mcm sodap je huhuhu...

Yusnida Tajudin berkata...

Itu pun dah sedap.. yg penting kita masak dgn kasih sayang..hehe

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink