Selasa, 30 April 2013

Nenek kepada Aziela di Buletin Utama TV3

Assalamualaikum.....



Yang sebenarnya, kami semuaaaa tak sangka lah pula nenek masuk tv. Kami sekeluarga di rumah masing2, sedang leka2 tengok buletin utama tu, terperanjat bila nenek masuk berita utama. Hahahahahaha. Nenek nie, kelakarlah.

Ianya sisipan tentang Tun Hairudin, a relative of us yang baru dicalnkan untuk DUN Bagan Pinang, Port Dickson. Sejujurnya, kita sendiri dah lama 'banned' Buletin Utama. So, nenek punya pasal, godeklah semula website TV3.


http://www.tv3.com.my/beritatv3/tajuk_utama/Calon_Dun_Bagan_Pinang_Suka_Membantu.html

Nenek memang Ratu Air Mata. Biasalah, dah warga emas nie, semua perkara sayu jer di hati dia. Kalau 2 minggu kita tak jenguk dia, pun dia boleh nangis teresak2. Rindu katanya.

Nenek...nenek....

Nenek and Adam few years back.

P/S :

Kalaupun Cik Don wakil UMNO, wakil rakyat dalam BN,
Kalaupun nenek puji BN melambung
Kalaupun kereta kita penuh dengan payung, topi biru
Hari ni dan esok tak mungkin akan sama...


.



14 thoughts..:

Kakcik berkata...

Apa2pun, undi adalah rahsia (kononnya)... hehehe

Daddy Ziyyad berkata...

Bakal sedara YB ni....kalau menang la...ekekekekeke.....kawasan tu dulu Isa Samad menang kan?

aby berkata...

Salam aziela ,
Esok lusa mngkin tk pasti, tp yg psti. 5 may nnti gelombang biru nmpak lebih menarik la

ummiross berkata...

Salam Ziela..

Hati orang tua mudah tersentuh kan,anak2 ummi pun rapat dengan nenek di kampung.

che mid berkata...

Salam, sibuk berkempen nampak?

Che Mid balas komen kt sini ya, anak seorang memang sangat berharga. Mungkin Aziela boleh cuba style Sharifah Aini, sayang anak orang lain macam anak sendiri walaupun anak kandung cuma seorang.. pasti anak-anak ini akan tetap mendoakan kita nanti, Insyaallah..nak sayang Che Mid pun boleh sangat2 he he..

Aziela berkata...

Kakcik : Rahsia kan Kakcik..siap ada serial number.

Aziela berkata...

Daddy Ziyyad : Hahahah..kalauuuu menang Doc. Yup, Isa Samad punyooo....

Aziela berkata...

aby : Bajet ada, semua pasti berjalan lancar yo kang...

Aziela berkata...

ummiross : Yerlah kak... Kita esok2 entah macam manalah agaknya kan. Macam mana Melaka kak?

Aziela berkata...

CM : Tak join pun kak..tak sempat. Nak implementkan macam tulah yang saya ragu2 dengan keupayaan diri.

TiranaAduka berkata...

salam sis aziela.selamat hari pekerja.cuti tau.

NzA berkata...

tak kisahlah parti apa yg penting silaratulrahim ttp trjalin.....ikatan kekeluargaan xkn putus...

RamRamCute berkata...

nenek glamer masuk TV...kelasss nenek :-)

Parti lain kira yang pasti tak perlu terbawa-bawa hingga terputusnya sesuatu hubungan betul tak?....

elly nadyra berkata...

selamat mengundi! wah nenek glamer u!

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink