Rabu, 17 April 2013

WW : Lontong Tak Macam Lontong

Assalamualaikum.....


11 thoughts..:

Intan Akma berkata...

da macam kuah laksam ajer..hehe ker orang tu lupa letak kunyit kot..tu yang kaler putih ajer..haha

Rai Ourkizuna berkata...

seropa tapi tak sama kan.. kuah lontong biasanya saya guna kuah yang kuning tu.. sbb letak kunyit bagi warna sikit.. lepas tu takde pulak kacang.. yg ni macam gabungan soto ngan lontong..

sotong? ke tolon? hahaha

NzA berkata...

lontong versi moden kot zie...hehehe....akak smpai skrg xsuka mkn lontong w.pn dh dok johor hmpir 20thn.....

Daddy Ziyyad berkata...

sebagai anak jati johor, saya suka lontong! hahaha

RamRamCute berkata...

erm..sedapnya nampak lontong ni awak..rasanya ok tak? dekat mana ni?

Kakzakie berkata...

Asal ada nasi impit dan kuah yg berasas santan aje panggillah lontong. Tapi kakak tengok pun teringin juga...

Mrs Velentine berkata...

dah lama tak buat lontong

Aziela berkata...

Macam biasa, esok kita cerita pasal lontong nie yer.....

aby berkata...

mangan jangan tk mangan ..

JUK DIN berkata...

salam. sy kurang menggemari lontong kerana byk lemak pd santannya. tp kwn2 kata sedap..

AyueJean AJ berkata...

Cair je kuahnya...
Tak kuning...

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink