Rabu, 2 April 2014

WW : Umbai Seafood Again

Assalamualaikum.....



13 thoughts..:

Nurzakiah Hanum berkata...

SELAMAT PAGI
SEDAP TUE

t.a.t.a berkata...

Kak, bila discroll smp bawah kan, iklan lebresse tu nampak macam gambar yang akak snap jugak. Haha.

Petak Bunga berkata...

tak pernh rasa umbai..
ikan mentah kan.

Aziela berkata...

@Nurzakiah Hanum Pagi Hanum... Awal Hanuk sampai. Thank you yer

Aziela berkata...

@t.a.t.a Abis, click tak gambar Lebresse tu?

Aziela berkata...

@Petak Bunga Err, Umbai tu nama tempat di Melaka. Medan ikan bakar Umbai namanya. Yang ikan mentah tu, umai. Ada di Sarawak... :)

Amanda Suria berkata...

dah lama SA x pergi umbai...ntah bila nak jejak lagi...

Cho Zila berkata...

Again... tak ajakpun.. ha.. ha.. akak yang tak penah sampai2 sini lagi..

t.a.t.a berkata...

Tak klik pun kak. Hehe.

:: idzwa :: berkata...

sedap nyerrrr!!

lieyalatif berkata...

uih kak..pagi2 pic kejam nampakkkkk...teliur tgk kak oiii...lieya pun suke kupang tu..rebus serai atau masak cili mcm pic akak tu....kat umah lieya semua tak mkn kupang..payah nak masak kak, kang terkulat2 lieya kene abiskan...

Rai Ourkizuna berkata...

saya pernah sekali je ke umbai dengan keluarga.. husband saya tak makan sangat ikan..jadi jenis seafood2 mcm ni dia kurang minat.. bila orang kurang minat, kita pun jadi kurang semangat.. hehehe

Daddy Ziyyad berkata...

saya geram tgk udang tu!!

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink