Rabu, 8 Mei 2013

WW: Anak Ayah

Assalamualaikum.....




18 thoughts..:

:: Mrs.Eady :: berkata...

sweet!

TiranaAduka berkata...

salam...
alallalalalallalalalalal manjanya......dia....

TiranaAduka berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
TiranaAduka berkata...

P/s Cadangan memasang ubat nyamuk sendiri setiap kali ke kedai makan.....bagus jua idea sis nie...nanti TA stanbykan ubat nyamuk tu dalam kereta...ermmmmmmmmmmm.....gud idea tu....

TERIMA kasih sis bagi idea...heheheheh
Sarapan pe pagi nie...TA lempeng dengan sambl tumis je....

Kakzakie berkata...

Ada yg tak kenalah tu sampai melentok macam tu..

Deqla Manjew berkata...

seiras!

PakcikLie PCL berkata...

selalunya anak pompuan lbh manja dgn bapa...iye ke ?..betullah tu kan..

Daddy Ziyyad berkata...

Mmg ada anak perempuan yg lebih rapat kpd ayah, berbanding emak...:)

BUNDA a.k.a KN berkata...

anak ayah ye...manje ngn ayah lah ni ek?

Liya Sufiah berkata...

t'msk lah saya... sejak remaja apa2 saya lebih suka berbincang dgn abah kita. entahlah, rasa selesa kot... :) RINDU ABAH.

ummiross berkata...

Wassalam Ziela..

Bestnya, kata orang anak perempuan manja dengan ayah, ummi takde pengalaman sebab dua2 anak lelaki.
ps:Ziela, sata tu ummi beli kat Dungun, Terengganu, kat area pantai tu. Sata dia memang sedap tapi kepok leko dia biasa2 je.

TiranaAduka berkata...

salam
Lawatan pg tirana aduka

NzA berkata...

alolo...sweetnya...

jaakechik berkata...

alolo...manja nya dia....

Cikda berkata...

alololo.. naper terlentuk samapai gitu sekali tuh..???

Aziela berkata...

Semua sahabat, terima kasih sudi drop komen. Memang manja kan anak perempuan dengan ayahnya. Termasuk lah kita sendiri. Anak lelaki pula mesti nak melekat dengan mak kan.

Aziela berkata...

Tirana Aduka : Lempeng pagi2 dengan sambal tumis, memang sedap. Dah mula kerja ke TA? Sihat dah? Oh, kenalah selit ubat nyamuk sekotak dalam bonet. Memang banyak faedahnya.

Aziela berkata...

ummiross : Saya akan cari nanti kak..Insya Allah.

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink