WW : Hiaskan Isteri Dulu Sebelum......

14 comments
Assalamualaikum.....



Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman Utama

14 thoughts..

Izwa Kamaruddin berkata...

hahaha...

Abil Fikri Ahmad berkata...

Sukaa dapat gelang emas ehh..??

aizamia3 berkata...

Kereta tu kehendak..
utamakan yang lebih utama terlebih dahulu.. tapi kalau ada duit lebih ok je.. ;)

Kakzakie Purvit berkata...

Sekarang ni banyak pakai emas pun bahayalah ustaz hhi...

JunAina berkata...

Ustaz peturun 'ilmu penutup mulut bini'...ahahhaa.a...

harnidahussin berkata...

hahahaha...good one!!!

pB berkata...

pB nak handphone Sony Xperia Z

Unknown berkata...

Nak menghias isteri.. very subjective.
Terpulanglah pd cara & kemampuan masing2 kan.

Unknown berkata...

Assalamualaikum, saya blogwalking kat sini, jemput datang ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer ;)

Unknown berkata...

gitu ek? hehe

kiranya hal2 penampilan isteri, perlu juga si suami ambil peduli dan main peranan, kan :))

Unknown berkata...

gitu ek? hehe

kiranya hal2 penampilan isteri, perlu juga si suami ambil peduli dan main peranan, kan :))

gadisBunga™ berkata...

saya nak cincin!!! eh? hahaha!!!

zoul dahan™ berkata...

Isteri saya tak suka emas.
Nasib baik.
Tapi dia suka kereta baru.

aby berkata...

salam ziela ..
klu bini nampak cantik ..
laki juga yg kembang hidung ..
mesti org tanya, sapa perempuan yg cantik tu ...
mesti lanangnya akan jwb ..
kaie ... bojo ku laaa ...