Rabu, 22 Januari 2014

WW : Hiaskan Isteri Dulu Sebelum......

Assalamualaikum.....



14 thoughts..:

:: Mrs.Eady :: berkata...

hahaha...

Abil Fikri Ahmad berkata...

Sukaa dapat gelang emas ehh..??

aizamia3 berkata...

Kereta tu kehendak..
utamakan yang lebih utama terlebih dahulu.. tapi kalau ada duit lebih ok je.. ;)

Kakzakie berkata...

Sekarang ni banyak pakai emas pun bahayalah ustaz hhi...

JunAina berkata...

Ustaz peturun 'ilmu penutup mulut bini'...ahahhaa.a...

harnidahussin berkata...

hahahaha...good one!!!

pB berkata...

pB nak handphone Sony Xperia Z

Shamsiah Abdul Rahman berkata...

Nak menghias isteri.. very subjective.
Terpulanglah pd cara & kemampuan masing2 kan.

Rose Azadir berkata...

Assalamualaikum, saya blogwalking kat sini, jemput datang ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer ;)

Zamani Abe berkata...

gitu ek? hehe

kiranya hal2 penampilan isteri, perlu juga si suami ambil peduli dan main peranan, kan :))

Zamani Abe berkata...

gitu ek? hehe

kiranya hal2 penampilan isteri, perlu juga si suami ambil peduli dan main peranan, kan :))

gadisBunga™ berkata...

saya nak cincin!!! eh? hahaha!!!

zouldahan berkata...

Isteri saya tak suka emas.
Nasib baik.
Tapi dia suka kereta baru.

aby berkata...

salam ziela ..
klu bini nampak cantik ..
laki juga yg kembang hidung ..
mesti org tanya, sapa perempuan yg cantik tu ...
mesti lanangnya akan jwb ..
kaie ... bojo ku laaa ...

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink