Jumaat, 17 Januari 2014

Sarapan di Kuantan? Laksam laaaa.

Assalamualaikum.....

Semalam habis kerja pukul 6, terus balik PD. Lepas solat, mandi dan makan...kita dengan Adam bergerak ke Kuantan pula berdua. Ikut jalan felda, kampung2, hutan2.... Sampai di Kuantan dah tengah malam. Hari ni kan Thaipusam. KL, Selangor dan N9 kan cuti. So, balik Kuantan, lepak dengan hubby. Hubby kena kerja laa kan.

Dah ada di Kuantan, pagi2 nak breakfast harus breakfast best2 sikit. Laksam di Eda Nasi Minyak Tanjung Api nie memang sedappppp.

Eh, jemput makan semua....!

Hehehehehehe


4 thoughts..:

t.a.t.a berkata...

Saya tak pernah makan laksam lagi. Laksa pun jarang sangat makan. Tak minat.

NzA berkata...

Huwaaaaaaa,.....laksam feveret tu. Lama dh xmkn.

aizamia3 berkata...

Dulu saya tak pandai makan laksam tapi masa mengandungkan dak Adik saya jadi suka dgn laksam..
Selamat bercuti dihujung minggu kak..

aby berkata...

salam aziela ..
mcm sedap jer laksam tu,, orderkan sepinggan

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink