Isnin, 13 Januari 2014

Beri Arahan Dengan Jelas......

Assalamualaikum.....




Selalu pergi car wash center, kita cakap.. "Cuci luar dalam ya..."

Buatnya dapat yang baru masuk kerja and sebelum tu dia keje kat restoran...habislah disabunnya luar dalam macam nie...


Dalam perkara lain pun sama...

Tak boleh anggap itu, anggap begini. Kena pastikan...

28 thoughts..:

t.a.t.a berkata...

Alamak!! Kereta siapa tu kak? Akak ke?

Rai Ourkizuna berkata...

uighh.. haru biru dibuatnya kena miscommunication macam ni..nangess

msredcheesecake berkata...

kene bayar lebih la ni...hheee... sabar je la...

Seri Kandi Tanah Jauhar berkata...

hahahahaha.. cakap biar terang!!

Sukma Haron berkata...

oh haru biru dibuatnya kalau kereta kita jadi begini......

Abil Fikri Ahmad berkata...

Aduhhhh..

Kakzakie berkata...

Hihi... gila kalau dalam kena simbah air habislah!!

Arahan kena betul jugalah kan Ziela..

NzA berkata...

ini sudah habis bersih punya......he3x...

Ujie berkata...

Kalau arahan sendiri tak jelas...sendiri tanggung la akibatnya kan..

JunAina berkata...

Ahahahaa...mau itulah kali terakhir pi carwash tu kot.

Shamsiah Abdul Rahman berkata...

Tak terkata dah..

zouldahan berkata...

Aduh hai...
Biar betul.
Dalam pun dia bubuh sabun?

gadisBunga™ berkata...

betul betul! arahan kena terang dan jelas. biarla terpaksa explain satu satu pun...pastu nak mengexplain pun satu hal...takleh kasar kasar...nanti orang nyampah pulak. adoiiii~

Shane berkata...

Hello Aziela, my car now very dirty because of the snow and ice, the slush, but cannot wash as the water will freeze on the car.
Have to wait till temp goes up to miniskirt weather,
ha ha.
Lee.

Aziela berkata...

@t.a.t.a Eh, bukannn.

Aziela berkata...

@Rai Ourkizuna Nangis tak berlagu...

Aziela berkata...

@msredcheesecake Soh boss dia bayar la kot kan...

Aziela berkata...

@Seri Kandi Tanah Jauhar Tu lah masalahnya

Aziela berkata...

@Sukma Haron Syukur bukan kereta saya

Aziela berkata...

@Abil Fikri Ahmad Habisshhh

Aziela berkata...

@Kakzakie Tu lah yang sebenarnya...

Aziela berkata...

@NzA Berhari2 nak tunggu kering ni kak..

Aziela berkata...

@Ujie Ha...betul2. Jangan disalahkan orang lain pula...hahahahha

Aziela berkata...

@JunAina Kalaulah kita tahu ini carwash mana...

Aziela berkata...

@Shamsiah Abdul Rahman Speechless yer kak...

Aziela berkata...

@zouldahan Kasi bersihhhhh kereta tuan...hehehehehe

Aziela berkata...

@gadisBunga™ Ha...yang nie akak 100% agree.

Aziela berkata...

@Shane Leee....! Miss you. Oh yes...you have to wait a few months more... That miniskirt weather is still a long way to appear, and yet you have been looking forward to it...hihihiihihi

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink