Ahad, 24 Julai 2011

Orang cakap....

Assalamualaikum.....

credit to google



Ada orang cakap, kalau bulu mata kita gugur, tandanya ada orang rindu kat kita. Betul ke?

Ada orang cakap, kalau bulu mata gugur kita letak kat rambut, tandanya kita ubati rindu tu. Betul ke?

Ada budak-budak cakap, kalau letak bulu mata kat rambut, mujarab untuk cepat panjangkan rambut. Betul ke?

9 thoughts..:

Abby Salvatore berkata...

penah dengar tp x percaya...:))

ainnoraini berkata...

masa zaman sekolah dulu2 selalu buat mcm tu..bile gugur je letak kat rambut..
tak tau la mase tu ke org rindu kat kite niii...

Nora Shahaira berkata...

hik hik...entah la..en.hubby selalu ngusik gitu..4 helai gugur..4 org la rindukan dia..ye la sangat..pegi..pegi..

petuapakar berkata...

I follow u. follow saya balik yer..klik sini untuk follow saya

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

petua tu pernah dgr...tapi tak penah patuhi pun....

Aziela berkata...

Abby : Mcm ragu2 jer kan...

Aziela berkata...

ainnoraini : lepas tu gelak2 dgn kengkawan kan..hehehhe

Aziela berkata...

Nora : Eh..betul ker..? hehehhe

Aziela berkata...

Ladyzul : Entah yer ke entah tidak kan....

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink