Jumaat, 1 Julai 2011

Jangan uji kesabaran saya...!!!

Assalamualaikum.....

Marahhhhhh sangat nia tau. Hari Jumaat yang mulia nie pun nak cari pasal juga. Bengang la. Bila ada politik opis, dan bila ada orang yang bangang bekerja bersama dengan kita, lama-kelamaan darah, angin semua naik tauuuu.

Bangang bukan bermakna bodoh tak pandai sekolah. Bangang bermakna tak pedulikan orang lain, suka2 nak orang ikut perintah dia tanpa ikut prosedur yang ditetapkan dan suka2 nak salahkan orang lain. Orang yang lari dari tanggungjawab akan buat perangai macam nie.

Dia tau tak orang sekeliling semua menyampah dengan dia...????


Padan muka dia sebab kena tengking herdik dengan kita tadi. Dah lama betul bersabar. Hatta orang lain dah hilang sabar pun kita masih bersabar. Hari nie...semua sempadan kesabaran tu lupus sama sekali. Opss...tak lupus...ada sebaris kesabaran yang sangat sama2 masih bernyawa dalam jiwa kita. Nasib dia baik. Kalau tak...free jer terima carut marut dari kita. Nasib baik kita masih waras...tak macam dia..HILANG WARAS!!


(Sekadar melepaskan perasaan)

2 thoughts..:

msredcheesecake berkata...

Marahnya...sabar la...jgn layan sgt...takyah tensen...

Suhami Ahmad berkata...

aiyooo, sabar kak Aziela....

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink