WW : Halal Food in China & Taiwan

6 comments
Assalamualaikum.....










Mix pictures. Hubby's bussiness trip.
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

6 thoughts..

Cik Bambam berkata...

lor...ingatkan akak yg mkn..ekkekekeke... mengiurkannnn~!!!!

☆*♥L@dy @yU♥*☆ berkata...

sate apa tu ekkk?
itik sure sedap kan

☆*♥L@dy @yU♥*☆ berkata...

sate apa tu ekkk?
itik sure sedap kan

Rahmah Ram Ram berkata...

awak..orang macam saya ni mesti macam susah nak makan kan awak..sebab takde cili padi..hihihhi tak nampak pape yang pedas pun :0 (dasar hantu cili api)

Suhami Ahmad berkata...

wah, masakan depa nampak unik!

Aziela berkata...

CB : Belum ada rezeki lagi nak merasa...huhuhu

Lady Ayu : Sate kambing. Itik kat sana mmg sedappp...

Rahmah : Eh...kita kan makan kat Shogun elok jer...x yah cili pun..hihihihi... Tp kalau ke Taiwan atau China, mmg kena bwk sambal sendiri la agaknya wak...

Suhami : Dan mereka pun kata masakan kita unik bila makan Masak Lomak Cili Padi Rebung dan Udang.