Happy Vacation ...!!

1 comment
Assalamualaikum kawan2 sekalian. Wah, kejap jer minggu ni dah sampai ke hari Jumaat... penghulu segala hari. Ada berbagai2 planning untuk hujung minggu nie kan. Dah tentu ada beberapa jemputan walimatul-urus dan mcm2 plan lagi. Blog pun mesti tak sempat nak singgah. Tapi, kalau ada yg boring2 dan melayari blog, kita dh siapkan scheduled postings. At least once a day sebagai bekalan... Bekalan apa? Macamlaa ada org nyinggah blog nie hari2 kan...hahahhaha..perasan. Yg sebenarnya sbb mmg nak cerita dlm blog. Kenkadang x der masa atau isu lain lebih dulu sampai kan...so waktu2 terluang nie bolehlaa kita share sikit2 apa yg kita nak share tu.

Anyway, my next weekend nie agak pack juga la rasanya.
Sabtu : 5 pagi, jemput hubby di Melaka Sentral. Rehat sekejap dan ke ex-tempat kerja hubby utk ambil EA form thn lepas yg HRnya sgt reluctant utk post, e-mail dan fax. Susah la sbb hubby kan baru masuk co. baru..jauh plak tu, bila masanya nak ambil. Tomorrow paksa gak HRnya sbb dh last day utk submit BE form. Ptg, Adam ada karate class, mlm ke Sepang utk majlis aqiqah anak Abg Ngah, my lil bro. Lepas kenduri, terus ke KL dan overnite di KL. Pergh...3 negeri dlm satu hari.
Ahad : Ada jemputan kawen di Lanchang, Pahang. Gerak dari KL. Petang tu terus pulang ke Melaka.
Isnin : Hantar Adam balik ke PD.
Selasa : Selesaikan beberapa urusan di beberapa tempat dan pejabat di Melaka. Petang akan gerak balik ke Kuantan dgn hubby.
Rabu : Gerak semula ke KL utk kerja dari Kuantan. MESTI keluar rumah paling lewat jam 5 pagi.

Ok..weekend belum bermula, dh rasa penat.... Tp yg pasti mesti seronok sbb dpt spend time dgn family tercinta.. yeyyy..

Oh yer..semoga u all semua gembira dan bahagia. Berhati2 di jalan raya yer....

Salam weekend dari kita.....
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

1 thoughts..:

gadisBunga™ berkata...

uiii..packed tu kak. pape pun make sure dapat rehat yang cukup dan hati2 memandu ye kak. selamat bercuti! :D