Kenapa Stats Dashboard dan Nuffnang Berbeza?

11 comments
Assalamualaikum.....

Dah lama sebenarnya persoalan nie berlegar2 dalam otak kita. Kita cubalah cari jawapannya, tapi x tau nak cari kat mana. So, x jumpa jawapan (dalam bahasa mudah, tunggu di 'sudu'kan jawapan).

Contohnya : Statistik dalam blogger dashboard, katalah ada 10 orang views semalam, tapi kenapa dalam Nuffnang pula, baru ada 3 orang views? Bukan unik view tau, views jer.

So, macam pelik. Yg mana satu betul nie ekk?


Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

11 thoughts..

☆♥L@dy @yU♥☆ berkata...

khennnn
actually kena tepat la
so which 1 boley caya ni
ai pun tataw da answer ngeeee

Mrs Velentine berkata...

ntahlah

Cikrosecute berkata...

ya ker....saya tak perasan pulak...nanti nak check jugak...sama ke tidak...baru sempat bertandang...busy sikit..

Unknown berkata...

saya pernah terbaca jugak pasal ni.. tapi kalau tak silap yg google punya status tu lebih tepat dan menyeluruh.. lupa explanationnya macam mana..

zoul dahan™ berkata...

Saya dah tak ambik kisah.
Kalau ikut stat 1000 lebih sehari.
Tapi kalau ikut Nuffnang tak lebih 500.
Saya malas nak fikir dah.

Kalau ada jawapan, beritahu ya?

Aziela berkata...

Lady Ayu : Tu yg pening tu...

Aziela berkata...

MV : Susah kan...

Aziela berkata...

Che Ros : Kalau jumpa jawapan, share yer..

Aziela berkata...

Rai : Nuffnang hanya kira based pada yang register dengan dia sajer ker..?

Aziela berkata...

zouldahan : Curious saya Doc...hehehehehe

Hazmin Hamudin berkata...

Kalau tengok statistik ni memang berbeza-bezakan.. Pilih la mana yang sesuai. Hehe. Malas nak fikir mana yang betul