Rabu, 5 Disember 2012

Hanis Zalikha di Kampung Putat

Assalamualaikum.....


Ha, kita tengok tau cerita nie last week. Giler best lah.... Hanis Zalikha jadi Mariam dalam cerita nie. Not bad at all bagi pendatang baru macam beliau. Lakonannya tak kaku.

Cerita dia simple jer. Bahan hiburan ringan di samping pengajaran moral yang lain2. Contohnya, kalau nak jadi gebu macam Gaga Gebu, kena makan ulam buah putat setiap hari. Hehehehehhe.

Ala-ala cerita Cinderella pun ada. Cuma bezanya, disesuaikan dengan kehidupan kita lah kan. Kalau Cinderella cicir kasut, Prince Charming cari seluruh kota. Cerita nie, Mariam di cari serata kampung oleh anak orang kaya kampung merangkap ketua kampung (Azhar Sulaiman) kerana kelazatan karinya yang tertumpah kat anak ketua kampung. So, Aiman selaku heronya (Danial) cari puteri idaman dia dengan cara menganjurkan pertandingan memasak kari tersedap di kampung.

Kehadiran Azad Jasmin selaku kontraktor kampung yang terkenal dan kononnya dari keluarga Cina amatlah memeriahkan. Dengan pelat Cina dan romantik geli gelemannya, memang sangat melucukan.

Apa-apa pun, tahniah Hanis. Dah melangkah setapak lagi ke hadapan.


Klik nama Hanis untuk ke blognya. Tapi, nampak gaya blog Hanis pun ada masalah malware juga. Banyak sungguh blog yg ada masalah nie. Nuffnang tak nak solvekan cepat2 ke?


16 thoughts..:

Cik Eka berkata...

tak sempat nak tengok..huhuhhu

a ah la banyak blog kena malware harini kan kak..
semua pasal nuffnangX tu

intan akma berkata...

Erk...apesal tak penal nengok iklan citer ni?? memang tertinggal ketapi sy ni ekeke...Tapi..sangat suka tengok Hanis Zalikha..cantikkk

Deqla manjew berkata...

haah.. dia ni mmg makin glemer... deqla bkk blog dia ok je kak...

fendy abu berkata...

memang best...hehe

Azham Vsvc berkata...

hehe....minggu lepas masa tgh makan kat kedai sempat la tgk citer ni kejap hehe...memang HZ sangat cantik huhuhu!

zila norazila berkata...

mmg best..gelak sampai pecah perut akk ha haha:) suka gaga gebu tue..

Mira Adzlia berkata...

tertido time cite nih..hihi..tgk mse mula2 start je

Kesoma.rai berkata...

saya tengok saya tengok..comel je aiman..eh aiman kan nama mamat tu.. yg jadi danial tu..

Aziela berkata...

Cik Eka : Akak pun kebetulan sempat tengok. Malware tu ganggu bw sungguhla kan..

Aziela berkata...

intan akma : Hahahhaha...baru satu train tertinggal. Akak lagi bnyk tinggal train.

Aziela berkata...

Deqla : Hari nie baru ok dikk

Aziela berkata...

fendy abu : tengok kew..?

Aziela berkata...

Azham : I knew it. Taste adik mmg supermodel kan..hehehehehehe

Aziela berkata...

zila norazila : Samalah kak...suka Gaga Gebu gak. Tp dia makan buah putat dgn nasi putih jer kan...

Aziela berkata...

Mira : Alaa...rugilah...

Aziela berkata...

Kesoma Rai : Betul2...nama dia Danial...hehehehehe

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink